Emil Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 En sån här skulle jag mer än gärna vilja ha. Skulle jag byta mickarna mot Seymour Duncan Phatcats eller Gibson P-94 så skulle drömgitarren var klar. Snyggare och ballare gura kan man leta länge efter.
mikethebike (oregistrerad) Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 detta är mina två små älsklingar,det finns nog inet bättre än 70 tals gibson. har haft både ibanez ,fender,silvertone,ect men inget matchar dessa arbets hästar! ena en les paul standard-74 och en les paul custom-73á.
Matthew L Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 (redigerat) Phobos sa: En sån här skulle jag mer än gärna vilja ha. Skulle jag byta mickarna mot Seymour Duncan Phatcats eller Gibson P-94 så skulle drömgitarren var klar. Snyggare och ballare gura kan man leta länge efter. Mmm, Jaguaren är ju så himla snygg 😄 Själv har jag en sån här (Epiphone Black Beauty Elite) som jag köpte -97 efter bra recensioner i MM. Sen har jag knappt sett denna typ av gitarr och var hur svårt som helst att hitta en bild 😱 (Men det var ju Musikermagasinet 😆 ) Lägg märke till de snygga f-hålen 😎 EDIT: Missade ju att svara på inlägget...ja det får nog blir en Jaguar 😄 Redigerat 13 oktober 2005 av Matthew L
morbid (oregistrerad) Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 http://www.espguitars.com/images/guitars/ec1000_duncan.jpg den är inte svindyr men jag har ändå inte råd 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.