Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

jag vet att frågan har varit uppe, kanske för 6-8 veckor sen, men jag är ju söksopa, så jag frågar igen. Får jag ett bra svar får ni skjuta mig för osökningen sen.

Om mejltjofräset nobbar för stora filer, och jag vill transportera en ca 100MB fil, så finns det nån bra (gratis...) webservice som fixar detta. eller hur? Jag laddar upp, mottagaren laddar ner... Var då och är det bra?

Behöver det prexis nu.

tjing

Bengan

Annons
Postat

Om det är till någon du har direktkontakt med så varför inte MSN messenger, Skype etc. Ingen begränsning av filstorlek alls (hårddisken...). Fast båda måste ju vara inloggade . . . 😕

Postat

Tack även giggsy och Ulf A 😄

Det blev faktiskt MSN messenger till slut, sedan både yousendit och sendthisfile inte riktigt fick till det(?)

mvh

Bengan

Postat

Rätt sopigt av internetleverantöterna, när man ändå pröjsar 400kr/mån., att erbjuda ftp-konton med samma storlek som 1996. 😲

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.