Johan Royen Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Antony and the Johnsons är antagligen ett av världens nu bästa band. Lyssna på t ex Fistful of Love, så fattar du (förhoppningsvis). Såg inte konserten trtos att den gått tre gånger i SVT... Klantigt... =/ Spelade faktiskt in reprisen på hårddisk. PM:a om du är intresserad går väl att överföra på nåt sätt. Tack, men hela konserten finns (visserligen i kass kvalitet) här.
equality Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Antony and the Johnsons är antagligen ett av världens nu bästa band. Lyssna på t ex Fistful of Love, så fattar du (förhoppningsvis). Såg inte konserten trtos att den gått tre gånger i SVT... Klantigt... =/ Spelade faktiskt in reprisen på hårddisk. PM:a om du är intresserad går väl att överföra på nåt sätt. Tack, men hela konserten finns (visserligen i kass kvalitet) här. Ja men titta! Var ju riktigt bra kvalitet ju! 😄😆
eddde Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Vad för slags åsikter har en person som gör en låt som heter "Hitler In My Heart" tro...? 😄
Johan Royen Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Vad för slags åsikter har en person som gör en låt som heter "Hitler In My Heart" tro...? 😱 Om jag inte missminner mig handlar låten om att han inte kan hitta några sympatiska drag i sin person. Referenser till Hitler innebär inte nödvändigtvis att någon är nazist (jfr Anal Cunts "Hitler was a Sensitive Man").
D Vibe Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Alltså, det är jävligt vacker musik, men jag fattar inte hans sångröst. Jag kan bara inte göra det 😛 .. Kanske är en vanesak dock..? /Daniel
Johan Royen Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Alltså, det är jävligt vacker musik, men jag fattar inte hans sångröst. Jag kan bara inte göra det 😳 .. Kanske är en vanesak dock..? /Daniel Jo, jag var rätt skeptiskt i början också. Blir dessutom alltid misstänkt när en artist får så löjligt mycket uppmärksamhet (dvs beskrivs i positiva ordalag i DN). Efter att blivit påtvingad Antonys musik några gånger har jag vant mig...
Ibowfornoman Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Angående Musikbyrån live så får ni inte missa Isis den 30/9. Snacka om upplevelse!!! Dom är helt grymma live!!! missa inte.
eddde Postat 25 september 2005 Trådstartare Postat 25 september 2005 texterna verkar ju iaf vara i det allra knepigaste laget
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.