Jump to content
Annons

tre remixar


Recommended Posts

Hej hej här kommer tre remixar som jag gjorde i våras. Jag vill höra vad ni tycker och vad som kan förbättras och vad som ni tycker är bra. Hoppas ni komme tycka det låter hyfsat i alla fall.

ARTIST/GRUPP: Pluralis & kvist

PRODUCENT: Impey

FORMAT:mp3

STORLEK: 2.7 mb

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK Sun in the sky

ARTIST/GRUPP: Aegiz

PRODUCENT: Impey

FORMAT:mp3

STORLEK: 2.7 mb

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK September

ARTIST/GRUPP: Blizz the divine

PRODUCENT: Impey

FORMAT:mp3

STORLEK: 2.7 mb

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK A striking tidal wave

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har inte så bra koll på hiphop, så du får ta det här med en nypa salt. Lyssnade på september.

* Diskanten är ganska stark.

* Vad gör basen? Ibland känns det som den gör lite väl stora utsvävningar, spelar fel ton helt enkelt.

// David

Link to comment
Dela på andra sajter

Överlag tycker jag rapparna hörs för dåligt, de måste höjas / lyftas fram i ljudbilden. Dina basgånger är subbiga och trevliga, men som Diwic sa, känns det som de flaxar runt lite väl slumpmässigt, och inte särskilt ofta träffar rätt. Virveltrummorna du använder tycker jag sankar lite "smäck", men det är ju en smakfråga. Jag tycker "A striking tidal wave" är bäst. Arret passar bra ihop med rappandet.

Hiphop är inte min grej, men där hade du mina synpunkter iaf. Det mesta annat låter bra såvitt jag kan säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok...inte min vanliga genre...men det funkar för mig...schyssta ostinato'n på flöjten och basgången funkar( i mina öron) det lite mer atonala har jag svårare för(talrösterna) men....är det du som rappar??? isf kalasröst... 😳😄

Edit: lyssnade på första låten....återkommer med resten...aha..jag såg först nu att du proddat...ok...kommer tillbaka senare

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...