Matthew L Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 (redigerat) Har precis flyttat över 6 gb data frĂ„n en hĂ„rddisk till en annan. Har bĂ„da internt installerade. NĂ€r jag nu kollar i utforskaren sĂ„ har jag Ă€ndĂ„ inte fĂ„tt mer plats pĂ„ den ursprungliga disken đČ MisstĂ€nkte att utforskaren fattade fel men inget program fattar att det borde finnas plats. Jag har tömt papperskorgen och provat att starta om men 6 gb Ă€r förlorade đ Jag vet att det finns en del dataexperter hĂ€r sĂ„...snĂ€lla hjĂ€lp mig!! Jag Ă€lskar er redan men jag Ă€lskar er Ă€nnu mer om ni har ngt bra tips đ /Matthew EDIT: jag har ocksĂ„ deletat materialet frĂ„n den ursprungliga disken... Redigerat 22 juli 2005 av Matthew L
sixties Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 har du provat att köra diskrensnig pÄ den disk du deleatade materialet pÄ?
Matthew L Postat 22 juli 2005 TrÄdstartare Postat 22 juli 2005 Nope, kanske ska prova det...thx sÄ lÀnge
Matthew L Postat 22 juli 2005 TrĂ„dstartare Postat 22 juli 2005 Funkade ju förstĂ„s inte đČ Tack Ă€ndĂ„. NĂ„n annan som har ett tips đ H-es j-a datordj-l đ
trombonisten Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 Om du flyttar med vanliga windows utforskaren mellan olika diskar sÄ blir det bara kopiering ibland. Du mÄste ta bort det gamla data med delete. Annars Àr det diskkontroll som gÀller. Gunnar
Matthew L Postat 22 juli 2005 TrĂ„dstartare Postat 22 juli 2005 YEEES! Löste det sjĂ€lv. Var förstĂ„s Norton Antivirus protected files som skulle tömmas ocksĂ„. Korkat av mig att inte fatta det. Nu fĂ„r jag vĂ€l, trots det, Ă€lska mig sjĂ€lv đđČ Tack till er som lĂ€ste iaf đ
Matthew L Postat 22 juli 2005 TrĂ„dstartare Postat 22 juli 2005 Tack Gunnar för ditt svar... đ Ă€ven om jag bara hade varit stupido...
Claes Holmerup Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 DĂ€r ser man vilket elĂ€nde virusdödare kan stĂ€lla till med... đ
Diwic Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Till nÀsta gÄng, kan du ju kolla vad det Àr som tar upp plats med följande lilla program: http://www.trivector.se/files/Spaceinfo2.zip // David
Matthew L Postat 24 juli 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 juli 2005 Tack Diwic. Ăr hemtaget nu. đ Har ju hĂ€nt tidigare att man suttit och irriterat sig pĂ„ vad det Ă€r som tar sĂ„n himla plats đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.