Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har precis flyttat över 6 gb data frÄn en hÄrddisk till en annan. Har bÄda internt installerade.

NĂ€r jag nu kollar i utforskaren sĂ„ har jag Ă€ndĂ„ inte fĂ„tt mer plats pĂ„ den ursprungliga disken đŸ˜Č

MisstÀnkte att utforskaren fattade fel men inget program fattar att det borde finnas plats.

Jag har tömt papperskorgen och provat att starta om men 6 gb Ă€r förlorade 😆

Jag vet att det finns en del dataexperter hÀr sÄ...snÀlla hjÀlp mig!!

Jag Ă€lskar er redan men jag Ă€lskar er Ă€nnu mer om ni har ngt bra tips 🙂

/Matthew

EDIT: jag har ocksÄ deletat materialet frÄn den ursprungliga disken...

Redigerat av Matthew L
Annons
Postat

har du provat att köra diskrensnig pÄ den disk du deleatade materialet pÄ?

Postat

Om du flyttar med vanliga windows utforskaren mellan olika diskar sÄ blir det bara kopiering ibland. Du mÄste ta bort det gamla data med delete.

Annars Àr det diskkontroll som gÀller.

Gunnar

Postat

YEEES! Löste det sjĂ€lv. Var förstĂ„s Norton Antivirus protected files som skulle tömmas ocksĂ„. Korkat av mig att inte fatta det. Nu fĂ„r jag vĂ€l, trots det, Ă€lska mig sjĂ€lv 😆đŸ˜Č

Tack till er som lĂ€ste iaf 🙂

Postat

Tack Diwic. Är hemtaget nu. 😉

Har ju hĂ€nt tidigare att man suttit och irriterat sig pĂ„ vad det Ă€r som tar sĂ„n himla plats 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.