Alex123 Postat 17 juli 2005 Dela Postat 17 juli 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Later Man & Infinitas ARTIST/GRUPP: Okey Then GENRE: Blues/hipop och classic LÅTLÄNGD: ca 3 min KOMPOSITÖR: Me! PRODUCENT: Me! EV. MEDVERKANDE: No body! INSPELNINGSÅR: 05 FORMAT: Mp3 STORLEK: Minns inte STATUS: Im done! Va tycks? Jag är ingen pro direkt men iaf. Sound Click Redigerat 17 juli 2005 av Alex123 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alex123 Postat 17 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2005 Va seriösa! blir inte ledsen om ni säger att låtarna är hur kassa som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunatik Postat 17 juli 2005 Dela Postat 17 juli 2005 TJing! Lyssnade på "Later Man"... Soft beat som fan.. Diggade.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wallin Postat 17 juli 2005 Dela Postat 17 juli 2005 den klassika låter bra tycker jag, men "refrängen" kommer in lite högt och skarpt kanske? skär lite i öronen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alex123 Postat 17 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2005 Lunatik, tack tack Wallin, ska ändra det. tack för att ni lyssnade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 17 juli 2005 Dela Postat 17 juli 2005 Jag skulle lyssna, om det gick... Snälla, lägg upp direktlänkar istället för en massa krimskramssidor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunatik Postat 17 juli 2005 Dela Postat 17 juli 2005 (redigerat) Jag skulle lyssna, om det gick... Snälla, lägg upp direktlänkar istället för en massa krimskramssidor... adu, vad är du så kräsen för 😕 EDIT: Shit, glömde ju ninjan! Redigerat 17 juli 2005 av Lunatik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 17 juli 2005 Dela Postat 17 juli 2005 Jag skulle lyssna, om det gick... Snälla, lägg upp direktlänkar istället för en massa krimskramssidor... adu, vad är du så kräsen för 😕 EDIT: Shit, glömde ju ninjan! Nix! Det måste vara enkelt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alex123 Postat 17 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2005 mer 😕🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alex123 Postat 17 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2005 (redigerat) lala Redigerat 17 juli 2005 av Alex123 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.