Jump to content
Annons

Mathias Wallin - Kom Tänd Din Eld


Betyg  

6 röster

  1. 1. Betyg

    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      1
    • 2
      1
    • 1
      3


Recommended Posts

Annons

Nu låter du lite som en av sångarna i Onkel Kånkel! 🙁

Nja, dåligt ljud över lag... Helt ok melodi dock! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Nej just det ja, Onkel Kånkel är knappast din musikstil...

😉

Inte min heller förresten!

:musik

Hehe... Jag tror inte det heller... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att säga nåt om låten (liksom dom andra du postat). Själva melodierna låter mer som standard vispop-ackompanjemang till dom krista texterna, som åtminstone jag har svårt att smälta i sin helyllighet. Sen den väsande Gessle-sången på detta gör nog att det här säkert uppskattas av befintliga fans (preaching for the priest 😱 ) men förmodligen skaffar det inte nya anhängare till kristen pop, sorry.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, det låter fan som onkel kånkel!!!!!!!!!!! lol!!!!!!!!!!!!!!!!111 😮

Hehe, ja de stämmer faktiskt, inget jag tänkt på tidigare (såklart). Men jag tycker själv det passar bra in i låten. Eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, det låter fan som onkel kånkel!!!!!!!!!!! lol!!!!!!!!!!!!!!!!111  😮

Hehe, ja de stämmer faktiskt, inget jag tänkt på tidigare (såklart). Men jag tycker själv det passar bra in i låten. Eller?

Min vän, har du hört Onkel Kånkel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min vän, har du hört Onkel Kånkel?

hehe japp, men inget jag gillar dock 😮

Hehe... inte jag heller... Jag tyckte dock de var rätt roliga för ca 12 år sedan... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att säga nåt om låten (liksom dom andra du postat). Själva melodierna låter mer som standard vispop-ackompanjemang till dom krista texterna, som åtminstone jag har svårt att smälta i sin helyllighet. Sen den väsande Gessle-sången på detta gör nog att det här säkert uppskattas av befintliga fans (preaching for the priest 😮 ) men förmodligen skaffar det inte nya anhängare till kristen pop, sorry.

du har nog helt rätt! tack

Link to comment
Dela på andra sajter

OT: jag såg nyrligen ett videoklipp från när Onkel Kånkel spelade live på Hultsfred... typ ett svenskt slipknot som spelar könsrock.. läskiga grabbar 😮😳

Ujuj! Det vill jag se! Så jädrans sjukt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...