Pluffo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Äh. Pizza är så 80. Inte då. Pizza är, tillsammans med chips&dipp och öl, det bästa magen kan tänka sig. No no. Du har fel. Jag har rätt.
Gote Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Du har fel. Jag har rätt. Århundradets bästa argument. Hur kontrar man på nåt sånt?
Gote Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Du har fel. Jag har rätt. Århundradets bästa argument. Hur kontrar man på nåt sånt? Jag har rätt och du har fel! 😳 Jojo, jag har alltid fel. Jag är gift. Men nu var det ju Pluffo vi pratade om.
mornel Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Du har fel. Jag har rätt. Århundradets bästa argument. Hur kontrar man på nåt sånt? Man få gå på lite hårdare. Pluffo: Du är en mes! Muahaha.
mornel Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Din tönt brukar funka... Den är också bra. Fast det är ännu lättare att kontra: Det är du som är tönt!
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Din tönt brukar funka... Den är också bra. Fast det är ännu lättare att kontra: Det är du som är tönt! DEN HÄR DÅ?
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Din tönt brukar funka... Den är också bra. Fast det är ännu lättare att kontra: Det är du som är tönt! DEN HÄR DÅ? Du stinker rutten fisk! 😱 TRYCK
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Din tönt brukar funka... Den är också bra. Fast det är ännu lättare att kontra: Det är du som är tönt! DEN HÄR DÅ? Du stinker rutten fisk! 😱 TRYCK Du är en misslykad abort! Du finns inte... 😛
mornel Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Äh, gå och dra något gammalt över er, sötvattenspirater!
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 (redigerat) Din tönt brukar funka... Den är också bra. Fast det är ännu lättare att kontra: Det är du som är tönt! DEN HÄR DÅ? Du stinker rutten fisk! 😱 TRYCK Du är en misslykad abort! Du finns inte... 😛 Vad var det som lät?? Tyckte att jag hörde någon säga något? Det var väll grannarna nu igen! NINJAATTACK!!! HIIIYAAAA!!!!!! 😛 Redigerat 24 oktober 2005 av Pazo
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Din tönt brukar funka... Den är också bra. Fast det är ännu lättare att kontra: Det är du som är tönt! DEN HÄR DÅ? Du stinker rutten fisk! 😛 TRYCK Du är en misslykad abort! Du finns inte... 😛 Vad var det som lät?? Tyckte att jag hörde någon säga något? Det var väll grannarna nu igen! NINJAATTACK!!! HIIIYAAAA!!!!!! 😱 Maejukemi-geri! Kiiiiiiaaaaaii! 😱 nä nu orkar jag inte mer... matten ich dehär är för krävande såhär dags 😛
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Axwell feat. Steve Edwards - Watch the sunrise (Vocal dub) MM! MMM! MMMM!!!!!! 😱😛😛
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Axwell feat. Steve Edwards - Watch the sunrise (Vocal dub) MM! MMM! MMMM!!!!!! 😱😛😛 Ola Bandola band.
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 God morgon! God enough! Men är det inte förmiddag? 😱
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Undra om det inte är dags att jag tar över den här tråden nu... 😱
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Undra om det inte är dags att jag tar över den här tråden nu... 😱 Det är morgon förfan! Å de blir nog rätt svårt för dig att återta tronen 😛
Gote Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Undra om det inte är dags att jag tar över den här tråden nu... 😱 Jo, vårda ditt barn...
Gote Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Din tönt brukar funka... Den är också bra. Fast det är ännu lättare att kontra: Det är du som är tönt! DEN HÄR DÅ? Du stinker rutten fisk! 😱 TRYCK Du är en misslykad abort! Du finns inte... 😱 Vad var det som lät?? Tyckte att jag hörde någon säga något? Det var väll grannarna nu igen! NINJAATTACK!!! HIIIYAAAA!!!!!! 😛 Maejukemi-geri! Kiiiiiiaaaaaii! Maguro Nigiri!!! 😛 På tal om fisk alltså...
Pazo Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Tjena Mackan: I'm to sexy for my jeans! i have to take them of! before you put you hands on my ass! 😱
Recommended Posts