MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Trot att tråden vuxit lite denna vecka va? EBIT: stavfel Näe, ingenting alls.
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 (redigerat) Tror att tråden vuxit lite denna vecka va? EDIT: stavfel Näe, ingenting alls. Jo! det är vsst ett stavfel. 😱 Jag ser inga EDIT: Stavfel 😛 Redigerat 6 oktober 2005 av Pazo
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Skulle det inte vara roligt och ha ett prov på denna tråden? Typ en 20 frågor! Är det någon som skulle orka läsa igenom hela tråden tro? 😆 Jodå! Monster-tråden vet! Hon glömmer aldrig! MOOH HA HAA HAAAAA! Bävar för vad som händer den dagen tråden blir medveten. Vi minns väl alla vad som hände den 29 augusti 1997... 😮
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Skulle det inte vara roligt och ha ett prov på denna tråden? Typ en 20 frågor! Är det någon som skulle orka läsa igenom hela tråden tro? 😮 Jodå! Monster-tråden vet! Hon glömmer aldrig! MOOH HA HAA HAAAAA! Bävar för vad som händer den dagen tråden blir medveten. Vi minns väl alla vad som hände den 29 augusti 1997... 😮 nej 😆
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 😆 Skulle sätta upp håret och fick halva kalufsen i näven!! 😮 Bara två timmar kvar... 😮
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 kom terminator 2 den dagen eller...fatarr fortfarand inte 😆
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 kom terminator 2 den dagen eller...fatarr fortfarand inte 😆 😮 Han kan väll inte komma? Han är ju robbot! Nu får du göra en totalrecall grabben! 😮
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 kom terminator 2 den dagen eller...fatarr fortfarand inte 😆 😮 Han kan väll inte komma? Han är ju robbot! Nu får du göra en totalrecall grabben! 🙁 🙂 Fattar fortfarande inte vad som hände 29:de aug 1997 😮
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 MY! MY MY!!!! MY MY MY!!!! *dansar* *dansar* ska flytta över denna låten till Festen borta i Grahns tråd...
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Ja! , men det betyder ju inte att vi ska sakta ner nu 😆
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 (redigerat) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!! 😆😮😮🙂 Jag vill ju få Inlägg #19000...jaja, Grahn förtjänar iof det mer än mig 🙁 Grattis Grahn Redigerat 6 oktober 2005 av Pazo
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 😮 funderar på att faktiskt lägg mig runt 12 idag...hmmm...ska isf bara kolla på ett avsnitt mythbusters å sen lägga mig
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2005 Trådstartare Postat 6 oktober 2005 Jag vill gå och lägga mig! Varsågod... 🙁 Jag ska inte hindra dig... 😮
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2005 Trådstartare Postat 6 oktober 2005 VDS gillar du gmail? 🙂 Har inte behövt maila nåt än men Tack så jättemkt, jag tror säkert jag kan ha användning för det 🙁 Men man kan inte använda den som en extra hårddisk/server va? 😮
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2005 Trådstartare Postat 6 oktober 2005 VDS gillar du gmail? 🙂 Har inte behövt maila nåt än men Tack så jättemkt, jag tror säkert jag kan ha användning för det 😉 Men man kan inte använda den som en extra hårddisk/server va? 😮 😄 Jag brukar låta folk som jag jobbar med lägga upp låtarna där så kan jag ta hem dem när det passar mig. Du menar att de mailar dig låtarna o sen tankar du hem låtarna som de har mailat? 🙂🙁
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Jävlar vad ni har legat i nu medan jag har repat. Det visade sig att Viktor, som spelar trummor, har en liten packe Flight-skivor hemma i Västervik. Han skulle ta med sig ett gäng upp om två veckor!
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2005 Trådstartare Postat 6 oktober 2005 Jävlar vad ni har legat i nu medan jag har repat. Det visade sig att Viktor, som spelar trummor, har en liten packe Flight-skivor hemma i Västervik. Han skulle ta med sig ett gäng upp om två veckor! Fint namn... Vasadu föresten? 😮 Jag heter ju också Viktor, o jag spelar ju också trummor 🙁🙂 COOLT 😉 Hälsa till honom från mig
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2005 Trådstartare Postat 6 oktober 2005 Då kan de göra det utan att jag sitter vid datorn. I de fall där vi är flera som jobbar änn två är det också smidigt att alla kann ta emot filerna när det passar dem. Narurligt vis så lägger man inte upp alla filer var för sig men det går ju att dema det man gort. Ok 🙁 Nu ska jag sova... tack för G-mailen än en gång =) Sov sött pojkar 😮
toiletbrush deluxe (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 hej alla glada nån som behöver toan rensad 😮
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Jävlar vad ni har legat i nu medan jag har repat. Det visade sig att Viktor, som spelar trummor, har en liten packe Flight-skivor hemma i Västervik. Han skulle ta med sig ett gäng upp om två veckor! Coolt! Vad skall du ha för två EX? Jag tror att de kostar 30 kronor styck. Jag säger till när de är i Stockholm.
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 hej alla gladanån som behöver toan rensad 😮 rotflmaowep
Recommended Posts