MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter. Nu ska vi va vänner! Är du hög man?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Det var gott med pizza. Jao. Jag och Timpa käkade Kebab Bearnaisé. Det var riktigt fint. 🥰 Nu är jag inne på min fjärde Harboe.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 (redigerat) Fest ikväll Leo? Redigerat 29 oktober 2005 av MarcusRombo
mornel Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym! Fest vs bio? Öh, fest tack 😛 Är du ingen viking leo? 😉
mornel Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym! Fest vs bio? Öh, fest tack 🙂 Är du ingen viking leo? 😉 Nä, jag är cineast 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym! Fest vs bio? Öh, fest tack 😄 Är du ingen viking leo? 😉 Nä, jag är cineast 😛 möh möh. lösningen på alla problem stavas alkohol 🙂
mornel Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym! Fest vs bio? Öh, fest tack 😄 Är du ingen viking leo? 😉 Nä, jag är cineast 😛 möh möh. lösningen på alla problem stavas alkohol 🙂 Inte överförfriskning 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym! Fest vs bio? Öh, fest tack 😄 Är du ingen viking leo? 😉 Nä, jag är cineast 😛 möh möh. lösningen på alla problem stavas alkohol 🙂 Inte överförfriskning 🙂 Jodå! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 (redigerat) Näe. Nu ska jag handla lite frukt 😉 Frukt? Med alkohol i? 🙂 Fuck figith music, this is loosing your life music. EDIT: You go halvsekling! 😛 Redigerat 29 oktober 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 HB med vodkaessens och gul läsk! Fanta?
Pazo Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym! Fest vs bio? Öh, fest tack 🙂 Är du ingen viking leo? 😄 Nä, jag är cineast 😄 möh möh. lösningen på alla problem stavas alkohol 🙂 AMEN!!! 😉😛🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Fest ikväll Leo? Nä, det var fest igår. Ikväll blir det lugnt. Tänkte se Broken Flowers på bio, den verkar grym! Fest vs bio? Öh, fest tack 🙂 Är du ingen viking leo? 😄 Nä, jag är cineast 😄 möh möh. lösningen på alla problem stavas alkohol 🙂 AMEN!!! 😉😛🙂 jag vet knapt va dj ag heter, har druckuit så jälvlka myckent. men vfan d vad roigtr vih harn m...
ViktorDenStore Postat 29 oktober 2005 Trådstartare Postat 29 oktober 2005 Scary Me..... Skitprogram...
ViktorDenStore Postat 29 oktober 2005 Trådstartare Postat 29 oktober 2005 åd jeH © 2005 Per (All rights reserved)
Pluffo Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 Det var gott med pizza. Käkade en super schnitsel (stavning?) på sibylla! mmmmmmmmm På sibylla? My god!
ViktorDenStore Postat 29 oktober 2005 Trådstartare Postat 29 oktober 2005 akabllit nemmokläV girgnuh rä gaj kcaT
Recommended Posts