Hans Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Hej! Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Min humor går sällan fram, undantagen skulle möjligen vara slaka hästballar & Co 😆! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas. 😎Laddade ner den men den var dubbad på italienska. Får väl shoppa den nästa gång man är på nåt billigt ställe... MVH S. Nål O. F. Attig (oj, det där blev inte så bra...) Det är en av hans bästa ju! Spring och hyr genast! Video Town på folkungagatan har öppet till tre så du hinner fortfarande. edit: Om du bor i Stockholm vill säga... Jo, jag är också lite förtjust i den. Om det nu var någon som inte visste... Spring och hyr!! Det kunde man nästa gissa (din avatar)! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 TJOOO!! Nu har jag ätit klart gtöten och nu bostar jag tänderna...hej hej!! puss å kram! Tjo Pazo! Hur gick det med duggan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas. 😄Laddade ner den men den var dubbad på italienska. Får väl shoppa den nästa gång man är på nåt billigt ställe... MVH S. Nål O. F. Attig (oj, det där blev inte så bra...) Det är en av hans bästa ju! Spring och hyr genast! Video Town på folkungagatan har öppet till tre så du hinner fortfarande. edit: Om du bor i Stockholm vill säga... Jo, jag är också lite förtjust i den. Om det nu var någon som inte visste... Spring och hyr!! Det kunde man nästa gissa (din avatar)! 😎 Nähä? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Hej hopp! Vaknade nyss, ska äta lite nu, ska till skolan efter det. Börjar 13.40. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 😉 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 😉 🙂 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 (redigerat) Uh, nu måste jag åka hemifrån om en timme och jag har bara orkat läsa två sidor ur förbannade "The Sociology of Gender". 😉 Redigerat 3 oktober 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Jag har varit och sett Kalle och Chokladfabriken. Jag diggar oompaloompierna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Jag har varit och sett Kalle och Chokladfabriken. Jag diggar oompaloompierna. Bra låtar och snygga danser! Schyssta småstölder i låtarna för övrigt, jag tyckte mig höra lite Abba, bland annat, mitt i nån låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Jag har varit och sett Kalle och Chokladfabriken. Jag diggar oompaloompierna. Bra låtar och snygga danser! Schyssta småstölder i låtarna för övrigt, jag tyckte mig höra lite Abba, bland annat, mitt i nån låt. Tänkte inte på det. Satt mest och gungade med 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staplegun Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Kommer in och lämnar tillbaka korven, då jag fick obeskrivlig ångest! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas. 😄Laddade ner den men den var dubbad på italienska. Får väl shoppa den nästa gång man är på nåt billigt ställe... MVH S. Nål O. F. Attig (oj, det där blev inte så bra...) Det är en av hans bästa ju! Spring och hyr genast! Video Town på folkungagatan har öppet till tre så du hinner fortfarande. edit: Om du bor i Stockholm vill säga... Jo, jag är också lite förtjust i den. Om det nu var någon som inte visste... Spring och hyr!! Då kommer jag ju dit helt svettig! 😄 Får man ens hyra film om man luktar svett och glänser i ansiktet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staplegun Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Kommer in och lämnar tillbaka korven, då jag fick obeskrivlig ångest! 😄 Fick du för mycket dressing eller? Räksalladen var ju för f-n unken! Vad menar ni med det!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas. 😄Laddade ner den men den var dubbad på italienska. Får väl shoppa den nästa gång man är på nåt billigt ställe... MVH S. Nål O. F. Attig (oj, det där blev inte så bra...) Det är en av hans bästa ju! Spring och hyr genast! Video Town på folkungagatan har öppet till tre så du hinner fortfarande. edit: Om du bor i Stockholm vill säga... Jo, jag är också lite förtjust i den. Om det nu var någon som inte visste... Spring och hyr!! Då kommer jag ju dit helt svettig! 😄 Får man ens hyra film om man luktar svett och glänser i ansiktet? Ja, men då kostar det extra, och så kan det vara bra att duscha innan man sjunker ner i vita skinnsoffan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Hej! Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Min humor går sällan fram, undantagen skulle möjligen vara slaka hästballar & Co 🙂! Slak hästballe! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 TJOOO!! Nu har jag ätit klart gtöten och nu bostar jag tänderna...hej hej!! puss å kram! Tjo Pazo! Hur gick det med duggan? Ehm, jag vet inte än 😉 Men de gick nog bättre än vad jag förväntade mig, hoppas jag iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas. 🙁Laddade ner den men den var dubbad på italienska. Får väl shoppa den nästa gång man är på nåt billigt ställe... MVH S. Nål O. F. Attig (oj, det där blev inte så bra...) Det är en av hans bästa ju! Spring och hyr genast! Video Town på folkungagatan har öppet till tre så du hinner fortfarande. edit: Om du bor i Stockholm vill säga... Jo, jag är också lite förtjust i den. Om det nu var någon som inte visste... Spring och hyr!! Då kommer jag ju dit helt svettig! 🙂 Får man ens hyra film om man luktar svett och glänser i ansiktet? Ja, men då kostar det extra, och så kan det vara bra att duscha innan man sjunker ner i vita skinnsoffan. Vissa filmer får man bara hyra om man luktar svett och glänser i ansiktet... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Nu får det bli lite Mythbusters igen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 TJOOO!! Nu har jag ätit klart gtöten och nu bostar jag tänderna...hej hej!! puss å kram! Tjo Pazo! Hur gick det med duggan? Ehm, jag vet inte än 😉 Men de gick nog bättre än vad jag förväntade mig, hoppas jag iaf 🙁 Låter bra! 😄 Vad är Mythbusters? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 TJOOO!! Nu har jag ätit klart gtöten och nu bostar jag tänderna...hej hej!! puss å kram! Tjo Pazo! Hur gick det med duggan? Ehm, jag vet inte än 😕 Men de gick nog bättre än vad jag förväntade mig, hoppas jag iaf 😱 Låter bra! 😄 Vad är Mythbusters? 😕 De där två snubbarna som kollar ifall myter är sanna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 TJOOO!! Nu har jag ätit klart gtöten och nu bostar jag tänderna...hej hej!! puss å kram! Tjo Pazo! Hur gick det med duggan? Ehm, jag vet inte än 😕 Men de gick nog bättre än vad jag förväntade mig, hoppas jag iaf 😄 Låter bra! 😄 Vad är Mythbusters? 😱 Mythbusters är ett program om 2 st gubbar som tar reda på sanningen... Alltså ifall t.ex. mobiltelefonen kan spränga en bensinmack i luften eller om det är farligare för flygplan att krocka med frysen kyckling eller tinad kyckling eller om det är farligt att pissa på en tågräls. Edit: Pazo hann före... 😄 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Kolla Grahn...en HONDA 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 fan vad seeeeeeeeg dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 fan vad seeeeeeeeg dag Jasså de tycker du!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Hmmmm, oj oj, Är det en ny sida jag ser? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 ingen ny sida, den har ju tre inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts