musik (oregistrerad) Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 Hej! Bläddrar i det nya numret av Studio. Det innehåller flera riktigt intressanta artiklar, tycker jag. Den där schlagermakargrejen är riktigt rolig. Testen av billiga ljudkort kommer säkert också många hemstudiopulare till nytta! 🙂 :musik
mornel Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 musik sa: Testen av billiga ljudkort kommer säkert också många hemstudiopulare till nytta! Absolut! Bra nummer. Fast jag hade gärna sett fler externa ljudkort, iBook-ägare som jag är 🙂
D Vibe Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 *väntar fortfarande på att det ska dimpa ner i brevinkastet* 😉
hackeman Postat 28 juni 2005 Postat 28 juni 2005 Jag skulle vilja se motsvarande ljudkortstest i klassen över, typ ljudkort med 8+ ingångar.
musik (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Hello! Skulle va kul om de kunnat testa ljudkortet E-mu 1616. Kanske i nästa nummer?? 😳 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.