Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 Här har ni en kortare recension av Sweden Rock som jag såg och upplevde detta års hårdrocksfest, tog lite tid att få fotona därför har det dröjt. Håll till godo och försök att ta er dit nästa år om ni inte kunde i år, bra som faan... http://hem.bredband.net/diaboulos/swerock/index.htm Schkåll tamefan som det heter på alkoholska!
Neosus Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 Fan så trevligt. Ska banne mig försöka ta mig dit nästa år tror jag.
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 Trevligt med en rapport för oss som inte var där. Min brorson har vatt på samtliga hitills men det är inte riktigt min musik så jag har aldrig gitit hänga med. Rock On, Lasse. 😛
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 4 juli 2005 Postat 4 juli 2005 Kul att det var några som tyckte om att man gjorde sig en ansträngning (borde ju vara fler med tanke på hårdrockar-antalet här men men! 😮 ). Kanske blir det en ännu bättre recension nästa år med lite mer och bättre bilder om inte spriten gör sitt som vanligt! Ha det folks och släck törsten med önskvärd dryck... Baaarrp som man säger på ölska!
Bunga Postat 5 juli 2005 Postat 5 juli 2005 Alltid trevligt att läsa hur andra upplevde festivalen! Själv var jag bara på tre av banden du skrev om (DT, Yngwie och mötley) och jag tycker du sammanfattade dem på ett mycket vettigt sätt. Kul att fler börjar hitta till Sveriges i särklass bästa festival!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.