Jump to content
Annons

Sweden Rock

Lasse Mongo (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Här har ni en kortare recension av Sweden Rock som jag såg och upplevde detta års hårdrocksfest, tog lite tid att få fotona därför har det dröjt. Håll till godo och försök att ta er dit nästa år om ni inte kunde i år, bra som faan...

http://hem.bredband.net/diaboulos/swerock/index.htm

Schkåll tamefan som det heter på alkoholska!

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Trevligt med en rapport för oss som inte var där. Min brorson har vatt på samtliga hitills men det är inte riktigt min musik så jag har aldrig gitit hänga med.

Rock On, Lasse. 😛

• 2 veckor senare...
Postat

Kul att det var några som tyckte om att man gjorde sig en ansträngning (borde ju vara fler med tanke på hårdrockar-antalet här men men! 😮 ). Kanske blir det en ännu bättre recension nästa år med lite mer och bättre bilder om inte spriten gör sitt som vanligt!

Ha det folks och släck törsten med önskvärd dryck...

Baaarrp som man säger på ölska!

Postat

Alltid trevligt att läsa hur andra upplevde festivalen! Själv var jag bara på tre av banden du skrev om (DT, Yngwie och mötley) och jag tycker du sammanfattade dem på ett mycket vettigt sätt.

Kul att fler börjar hitta till Sveriges i särklass bästa festival!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.