Jump to content
Annons

Powerbook för hyfsade priser


Karemil

Recommended Posts

Tja!

Hade tänkte införskaffa en trevlig Powerbook 15', om det blir 1,5 GHz eller 1,67GHz får jag se senare. Men i varje fall. Har någon bra koll på vart man kan få en powerbook till vettigt pris? Är student och har inte allt för mycket pengar att röra mig med. Bra hade ju förstås varit om det gick att ta på avbetalning 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, det stämmer. Studenter får 10% rabatt på Apple Store Utbildning.

Det gäller både hård- och mjukvara. På din Powerbook blir det 20000:- istället istället för 22000:- På en iPod gör rabatten kanske mer skillnad 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

kan man inte hitta ganska billigt begagnat då?

/Oskar

Har svårt att tänka mig att så många 15" Powerbooks på mellan 1,5 och 1,67 ghz säljs begagnat, och om de gör det är de definitivt inte billiga 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Ja, det stämmer. Studenter får 10% rabatt på Apple Store Utbildning.

Det gäller både hård- och mjukvara. På din Powerbook blir det 20000:- istället istället för 22000:- På en iPod gör rabatten kanske mer skillnad 😆

Studenter får 50% rabatt på mjukvaran, logic blir sålunda löjligt billigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det stämmer. Studenter får 10% rabatt på Apple Store Utbildning.

Det gäller både hård- och mjukvara. På din Powerbook blir det 20000:- istället istället för 22000:- På en iPod gör rabatten kanske mer skillnad 🙂

Studenter får 50% rabatt på mjukvaran, logic blir sålunda löjligt billigt.

50% alltså?!?!?! Det är ju faktiskt perverst mycket rabatt, speciellt i sammananget med logic. Finns det någonstans jag kan läsa om det??

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledsen att göra alla besvikna... Man får ingen studentrabatt alls på logic. Har just pluggat och hade också hört samma rykte. Bajs!!! tänk om det hade varit sant...

Det får man visst!

Logga in på Mecenat Apple Store via csnkortet.se så köper man logic pro för 5000:-

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...