Twilight_Zound Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 (redigerat) 😛 Köpte som sagt M-Audios Delta 1010LT För ett par dar sen och lyssnar nu genom lite gamla spår. SKILLNAD......Skojar inte. Grym Skillnad. Hela ljudbilden är annorlunda. Det gamla kortet vart ett SB Live 5.1 Platina och det var väl ok, men Deltat är GRYMT. 🙂 P:S 2990:- från Musikbörsen är helt klart BILLIGT Redigerat 26 mars 2004 av Olsberg
Baltazar Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Japp kan inte annat än hålla med fick samma "chock" när jag köpte mitt 1010lt 😳
Nikke K Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Hehe fräscht att det märks så mkt 😳 Verkar som att du har gjort ett bra köp!
Mange Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Kan bara hålla med. Är ett väldigt prisvärt kort. Och vänta bara tills du börjar spela in med det nya kortet... då får du ett nytt glädjerus! 😳
Morta Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 En polare till mig köpte sig ett sånt med för ganska länge sen nu dock... Men man vet ju vilken otrolig skilnad det blir faktiskt! Inspelningar vi gjort på hans ljudkort låter faktiskt nästan proffs medans man själv får en "charmig" brusmix på sitt SB live! SB's inbyggda preamp går inte av för hackor!
rob Postat 24 mars 2004 Postat 24 mars 2004 Vad ere man behöver för sladdar för att koppla till mixer? Har en yamaha mg10/2. Och så undrar jag vad man behöver för sladdar för att koppla till stereon 🙂
Twilight_Zound Postat 26 mars 2004 Trådstartare Postat 26 mars 2004 Rob, jag använder 2st tele.mono------rca.mono. Till 3-4 in. Men jag använder 2 datorer så jag kör inget monitorsystem. Men det är RCA, XLR och S/pdif Kablar som gäller
Björn Olsberg Postat 26 mars 2004 Postat 26 mars 2004 Flyttar tråden till Datorer/Tillbehör från Allmänt och sätter en tydligare rubrik från "Nytt Ljudkort, NYTT LJUD!!!!!!!"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.