Jump to content
Annons

Leta band/medlemmar

Recommended Posts

plastocid (oregistrerad)
Postat

Man kan tycka vad man vill om vendolins nya utseende. Själv störs jag inte så mycket av det som det faktum att mängden annonser verkar ha minskat drastiskt. Förut kunde man sitta och glo i listan över alla som söker band eller bandmedlemmar i Skåne och slänga iväg ett mail eller två där det kändes rätt. Nu finns det fem sketna annonser från skånebaserade band som söker medlemmar.

Min fråga till er är nu vart man ska vända sig för att leta efter det här? Finns det någon bra sida med massor av härliga musikmänniskor som söker medmusikanter till en uppsjö olika musikstilar? Någon som vet, eller ska man fortsätta famla runt i mörkret?

Annons
Postat

Hittar du nåt bra ställe, tipsa gärna. Själv har jag ingen aning tyvärr. Börjar tro att det bästa sättet är via personliga kontakter...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.