Jump to content
Annons

Hultsfred?!


Lunatik

Recommended Posts

Annons

Nja gör det de.. i år alltså... Jag menar många av mina favorit band ska till hultsfred iår... okey de e ju fjortis skräck där men vafan..heh... ett år kan man väl offra för System of a down, Slipknot, Looptroop, The Haunted, Son Kite, Timbuktu, Lars Winnerbäck 😏 , Millencolin, Dj Hyper.... med flera...

Ledsen roskilde... men i år blir det hultsfred...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hultsfred? -Eventuellt.

Arvikafestivalen? -Absolut!!

Iofs är det än så länge minst lika mycket bra band på Hultsfred, men Arvika är ju ändå Arvika... 😏

Skulle hemskt gärna se Nine Inch Nails(!!), Marilyn Manson, Slipknot, m.fl., men frågan är om man orkar med tre dagar med tält, fylla och fjortisar...?

Det kanske blir en fredagsbiljett...?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jepp, jag ska dit (nästan helt säker).

Ska se: Chris Liebing, Eric Prydz, DK7, USCB Allstars, Form One, M.I.A, Panjabi Hit Squad, Diplo, Hyper, Snoop, Art for pleasure, Johan Netz (kanske), Mew, Robyn, Max Peezay och sist men näst fetast; Cameo och Wiley och alla andra killar.

Liebing är viktigast 🙂😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Hultsfred? -Eventuellt.

Arvikafestivalen? -Absolut!!

Iofs är det än så länge minst lika mycket bra band på Hultsfred, men Arvika är ju ändå Arvika... 🙂

Skulle hemskt gärna se Nine Inch Nails(!!), Marilyn Manson, Slipknot, m.fl., men frågan är om man orkar med tre dagar med tält, fylla och fjortisar...?

Det kanske blir en fredagsbiljett...?

Arvika är det som gäller. Den lineupen är galet bra.

8kHz Mono (s)

DAF (d)

Håkan Lidbo (s)

Infected Mushroom (isr)

Lo-fi-fnk (s)

New Order (uk)

Slagsmålsklubben (s)

The Similou (s)

VNV Nation (uk)

Welle:Erdball (d)

Finns ju massa mer band man vill helt klart vill se, men dessa får man ju bara inte missa. VnV är mest med på nostalgifeeling för min del, senaste albumet var ruskigt tråkigt. Hela lineupen här.

Och glöm inte!

Grattis Arvikafestivalen!

På årets SAMA (Scandinavian Alternative Music Awards) tog Arvikafestivalen hem priset för bästa club/festival! SAMA är en av Sveriges största arrangörer när det gäller alternativ musik, och gick i år av stapeln på Trägårn’ i Göteborg.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Hultsfred? Ja, ska plugga där i höst 🙂

Festivalen ska jag dock inte på, det blir som vanligt Sweden Rock och Gates of Metal istället. Hårdrock ska det va.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vad sägs om en IRL på Hultsfred? Är några på? Vi är ju redan några här som bor i Vimmerby och Hultsfred-området...

Och Växjö och Skåne har väl inte för långt? Haha! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vad sägs om en IRL på Hultsfred? Är några på? Vi är ju redan några här som bor i Vimmerby och Hultsfred-området...

Och Växjö och Skåne har väl inte för långt? Haha! 🙂

Hultsfred= för dyrt, jobbar, inget som jag vill se. Får avböja. men pallra dig upp till arvika så kan vi IRLa loss ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hultsfred? -Eventuellt.

Arvikafestivalen? -Absolut!!

Iofs är det än så länge minst lika mycket bra band på Hultsfred, men Arvika är ju ändå Arvika... 🙂

Skulle hemskt gärna se Nine Inch Nails(!!), Marilyn Manson, Slipknot, m.fl., men frågan är om man orkar med tre dagar med tält, fylla och fjortisar...?

Det kanske blir en fredagsbiljett...?

Arvika är det som gäller. Den lineupen är galet bra.

8kHz Mono (s)

DAF (d)

Håkan Lidbo (s)

Infected Mushroom (isr)

Lo-fi-fnk (s)

New Order (uk)

Slagsmålsklubben (s)

The Similou (s)

VNV Nation (uk)

Welle:Erdball (d)

Finns ju massa mer band man vill helt klart vill se, men dessa får man ju bara inte missa. VnV är mest med på nostalgifeeling för min del, senaste albumet var ruskigt tråkigt. Hela lineupen här.

Och glöm inte!

Grattis Arvikafestivalen!

På årets SAMA (Scandinavian Alternative Music Awards) tog Arvikafestivalen hem priset för bästa club/festival! SAMA är en av Sveriges största arrangörer när det gäller alternativ musik, och gick i år av stapeln på Trägårn’ i Göteborg.

Lidbo och New Order vore ap phet 😆 Donno 'bout the rest though...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Snoop,

oh, just de... hehe.. 😉

Shit, glömde du Snoop?! Han och Liebing är ju typ vikigast!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...