Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

[Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden, duktiga moderatorer kan kanske flytta den rätt?]

Jag är i färd med att ordna en minifestival i Göteborg den 4:e juni. Band och artister av olika stilar kommer att framträda från efter lunch till sent på natten. Från början var det hela tänkt att hållas klart exklusivt men på grund av några avhopp finns det för närvarande platser över. Biljettpriset är 40,-/per person (pengar som enbart ska täcka kostnaderna, som ni förstår).

Mer info hittar ni här http://99festival.tk

PM:a mig om intresse, först till kvarn gäller.

Annons
Postat

Kan tillägga att android som hänger här kommer att spela med sitt band New Modern Angels. Dr. Arthur Krause likaså. På hemsidan finns länkar till musik av nästa alla deltagande artister.

Vi har också två headlineakter klara men de är hemliga tills besökslistan är full igen..

40 kronor för en heldag livemusik är ju obegripligt billigt så det finns väl inte så mycket att tveka kring, eller? 🙂 Fem platser kvar..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.