Nikke K Postat 18 mars 2004 Postat 18 mars 2004 Tjohoa!! Nu tĂ€nkte jag att det började bli dags att skriva lite om sig sjĂ€lv efter en tid hĂ€r! jag har sysslat pĂ„ musik i kanske ett halvĂ„r och anvĂ€nder mig av reason 2.5. jag sysslar med hiphop och rappar oxĂ„. Ăven om jag har en sketen mic sĂ„ spelar jag in lite pĂ„ skoj för att bli bĂ€ttre! Det jag saknar just nu Ă€r en keyboard...tycker det Ă€r grymt svĂ„rt att göra sköna slingor bra genom att klicka med musen! ja det va vĂ€l lite om mig! peace out!
insolitus Postat 18 mars 2004 Postat 18 mars 2004 VĂ€lkommen hit!! đ Det jag saknar just nu Ă€r en keyboard...tycker det Ă€r grymt svĂ„rt att göra sköna slingor bra genom att klicka med musen! Kan inte hĂ„lla med mer... LĂ€gg upp lite musik bland resten av demoinspelningarna sen! đ
patrik Postat 18 mars 2004 Postat 18 mars 2004 Mmm tja dude! Ses vĂ€l i sommar pĂ„ Posten right đ Simma lugnt.
Nikke K Postat 18 mars 2004 TrĂ„dstartare Postat 18 mars 2004 hejhopp putte! jo det lĂ€r vĂ€l bli sĂ„, sĂ„ att jag fĂ„r rĂ„d med en keyboard om inte annat đ
Nikke K Postat 20 mars 2004 TrĂ„dstartare Postat 20 mars 2004 tack tack đ tycker om studios forum grymt mkt đ skitschysst folk dessutom!
Âźoffe Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 PĂ„ posten? Ok, om du ser mitt namn pĂ„ ett paket frĂ„n musikbörsen, keep out, Ă€ven om det Ă€r ett keyboard đ Velcome ! /Âź
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.