HagmanMusic Postat Fredag kl 14:18 Postat Fredag kl 14:18 (redigerat) https://soundcloud.com/hagmanmusic/brud-master/s-2fk1ZaOqWT6?si=f06024fc3e264cdebf5cd2305aef1062&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing Hej Alla! Kan inte få min mastering att slå hårdare Mvh Hagman Redigerat 14 timmar sedan av HagmanMusic 1
Discipuli Postat Lördag kl 11:57 Postat Lördag kl 11:57 Kul låt! Hur få den att slå hårdare? Rent mix mässigt, alltså utan några ändringar av materialets grundspår / ljud? 1
Jonatan Lundin Postat Lördag kl 18:58 Postat Lördag kl 18:58 Bra låt. Vad exakt menar du med att slå hårdare? Mer specifikt: Vad ska slå (är det något instrument?) och vad avser du med hårt (är det kopplat till volym, transienter)? 1
HagmanMusic Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan On 2026-01-03 at 12:57 sa Discipuli: Kul låt! Hur få den att slå hårdare? Rent mix mässigt, alltså utan några ändringar av materialets grundspår / ljud? jag har insett nu att mixen är faktiskt bra men att de är masteringen jag har problem med 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.