Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jobbar på en ny rackare. 
Som vanligt ingen riktig text ännu, sången är en one-take melodiplatshållare. 
Gillar melodin jag hittat dock 🙂

Tacksam för feedback i alla avseenden.

i övrigt, God Jul allihop. 🙏

• Gilla 1
Annons
Postat (redigerat)

Bowie känsla… om trummorna haft mer 80-tal. Då är låten en tidsmaskin. Starka kontraster ljudmässigt.

Bra grejer.

God jul

Redigerat av Discipuli
  • Gilla 1
Postat (redigerat)
58 minuter sedan sa Discipuli:

Bowie känsla… om trummorna haft mer 80-tal. Då är låten en tidsmaskin. Starka kontraster ljudmässigt.

Bra grejer.

God jul

Tack så mycket. Denna Bowie..😂. Kan inte hjälpa det. 
Kan förvisso inte förneka att jag är starkt influerad av honom, han har varit med sen tonåren,
Men ibland får jag höra ”Det här låter inte som Bowie, det här låter som du” 😊.  Åååh. Alriiight tänker jag då 😅

Den här låten har också ganska tydliga Bowie influenser, det hör jag ju. Smickrande men ändå inte, om du förstår  Försöker göra låtar till mina egna, och det väl det som är den stora utmaningen egentligen. Att inte låta som någon annan   

🎄🎅

Redigerat av Nbient
  • Gilla 1
Postat
2 timmar sedan sa Nbient:

Tack så mycket. Denna Bowie..😂. Kan inte hjälpa det. 
Kan förvisso inte förneka att jag är starkt influerad av honom, han har varit med sen tonåren,
Men ibland får jag höra ”Det här låter inte som Bowie, det här låter som du” 😊.  Åååh. Alriiight tänker jag då 😅

Den här låten har också ganska tydliga Bowie influenser, det hör jag ju. Smickrande men ändå inte, om du förstår  Försöker göra låtar till mina egna, och det väl det som är den stora utmaningen egentligen. Att inte låta som någon annan   

🎄🎅

Den är bra, unikt sound, hur många kan säga det låter som bowie, det är inte kattskit det.

Postat
Just nu sa Discipuli:

Den är bra, unikt sound, hur många kan säga det låter som bowie, det är inte kattskit det.

Jag sades låta som sting i min ungdom. Sjöng in till musikskolan på den tiden. Sen efter det typ någon fest. I övrigt inte alls. Numera kan jag inte, så njut så länge du kan med din röst.

Postat (redigerat)

En skön låt du har en bra sångröst gillar låten!👍

Har en god fortsättning på julen.🤗

Redigerat av PEO

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.