Jump to content
Annons
  • 0

Fråga

Postat

Jag såg reklamen för Vox förstärkarna här AC30 eller vad dom heter, tror det fanns nån mer modell också.

När jag bodde i Köpenhamn några år på 70 talet så fick jag en sån av mina föräldrar. Under mitt liv så har det dykt upp prat om dom där Vox stärkarna några gånger men jag trodde dom hade dött ut nu på senare år. Jag måste säga att jag tror nog inte jag nånsin har ägt eller spelat på en sugigare stärkare.

Jag och några polare jobbade i garderoben på student baren Flamman i Linköping på 90 talet och vi jobbade ihop lite pengar och köpte en gammal Selmer 80 watt stärkare på Musikbörsen som till och med den var rena guldet jämfört med dom där gamla Vox arna.

Jag undrar om nån ens mins märket Selmer. Nåja smaken är som baken hehe

0 svar på denna fråga

Recommended Posts

Det finns ännu inga svar på frågan. Kan du svara?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.