Jump to content
Annons

Har du skills inom musikproduktion, Machine Learning, Python och dessutom spelar gitarr?

Recommended Posts

Postat

Hej!

Detta kan nog vara en av de mer udda samarbetsförfrågningarna här! Men jag gör ett långskott, någon kanske nickar den i mål!

Kortfattat om projektet och min bakgrund:

Jag är en nyexaminerad programmerare inom AI-fältet och hade detta som mitt examensarbete.
Jag jobbar nu dagligen med att bygga modeller, och projektet har nu blivit ett sidoprojekt som jag kör vidare på när jag hinner. Det är ett verktyg som kan generera gitarrtabs direkt från ljudinspelning. Projektet är rätt komplext, och att driva det själv på fritiden är ganska svårt.

Om du har rätt bakgrund, driv och intresse hoppas jag kunna bjuda in folk till repot och utveckla det vidare ihop. Dock kommer jag vara försiktig innan jag delar någon kod. Jag har gjort en tutorial/demo om programmet, så då blir det tydligare vad det ska göra och var jag befinner mig i utvecklingen:

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.