Jag sprang på ett företag i Tumba som kan reparera o uppgradera ljudutrustning.
De skall få fixa mina SD-Acoustics SD5 en dag när jag har tagit mig ur arbetslöshetens magra budget. Haft dem sen tonåren. Saknar att lyssna på dem sen många år, ena diskanten började låta illa och sen dess har jag av och till letat efter ersättning eller uppgradering. Tiden har flugit iväg, men dem har hängt med i alla flyttar o klarat sig ok. Det är tunga pjäser.
Andreas visste direkt vad som satt i och han skulle även ta sig an att se över övriga komponenter.
Önskar jag hade bara kunnat sätta mig i bilen o lämna av dem.
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Håkan Ström
Jag sprang på ett företag i Tumba som kan reparera o uppgradera ljudutrustning.
De skall få fixa mina SD-Acoustics SD5 en dag när jag har tagit mig ur arbetslöshetens magra budget. Haft dem sen tonåren. Saknar att lyssna på dem sen många år, ena diskanten började låta illa och sen dess har jag av och till letat efter ersättning eller uppgradering. Tiden har flugit iväg, men dem har hängt med i alla flyttar o klarat sig ok. Det är tunga pjäser.
Andreas visste direkt vad som satt i och han skulle även ta sig an att se över övriga komponenter.
Önskar jag hade bara kunnat sätta mig i bilen o lämna av dem.
Hur som helst, om du har behoven. Kolla här.
https://lindenaudio.se/
1 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.