HeHaHan Postat 24 maj Postat 24 maj Här är en gammal låt som jag blev inspirerad (såklart inte i positiv bemärkelse) av göra en låt av när jag läste om det tragiska händelsen på Flashback. Det är en gammal låt.
HeHaHan Postat 24 maj Trådstartare Postat 24 maj Blev lite fel i titeln ser jag. Menade om en person som begick självmord på Flashback live.
Pär Nord Postat 24 maj Postat 24 maj (redigerat) Om jag betygsatte låtar skulle denna få en nia. Av 5 möjliga . . .tillägg om Flashback-aren; där ja först nu tråkigt nog förstår att "k"-et är ett snetryck på tangentbordet och att Arken på Flashback nu seglat ut ur min fantasi Redigerat 25 maj av Pär Nord missade ett stavfekl
HeHaHan Postat 28 maj Trådstartare Postat 28 maj On 2025-05-25 at 00:02 sa Pär Nord: Om jag betygsatte låtar skulle denna få en nia. Av 5 möjliga . . .tillägg om Flashback-aren; där ja först nu tråkigt nog förstår att "k"-et är ett snetryck på tangentbordet och att Arken på Flashback nu seglat ut ur min fantasi Tackar Pär :d
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.