Jump to content
Annons

Inspelningsproducenter och artister! Snälla hjälp en student med deras B-Uppsats!

Recommended Posts

Postat

Hej där!

Jag heter Joel och studerar första året av Ljud- och Musikproduktion på Högskolan Dalarna. Till min B-Uppsats ska jag undersöka dom olika förväntningarna som ställs på inspelningsproducenten/teknikern i en inspelning, från sig själva och från artisten.

Jag har hittills bara fått svar från några artister/musiker, vilket såklart behövs, men jag vill VÄLDIGT gärna ha perspektiver från producenterna! Jag lovar att det är intressant!

För att detta ska gå i mål så behöver jag DITT svar, studiolegend eller amatör spelar ingen roll! Du får väldigt gärna svara på följande enkät, som inte borde ta längre än 5-10min:

https://forms.cloud.microsoft/e/yLCCQ1hkAs

Den är helt anonym och kommer enbart användas i min uppsats!

Mvh/ Joel

Annons
Postat

Uppmaningar att klicka på en länk, postat i ett nyss reggat kontos första inlägg, kommer nog av rimliga skäl att ignoreras direkt av många.

Posta gärna frågorna i ditt initialinlägg.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.