Boel Postat 19 maj Postat 19 maj Hej där! Jag heter Joel och studerar första året av Ljud- och Musikproduktion på Högskolan Dalarna. Till min B-Uppsats ska jag undersöka dom olika förväntningarna som ställs på inspelningsproducenten/teknikern i en inspelning, från sig själva och från artisten. Jag har hittills bara fått svar från några artister/musiker, vilket såklart behövs, men jag vill VÄLDIGT gärna ha perspektiver från producenterna! Jag lovar att det är intressant! För att detta ska gå i mål så behöver jag DITT svar, studiolegend eller amatör spelar ingen roll! Du får väldigt gärna svara på följande enkät, som inte borde ta längre än 5-10min: https://forms.cloud.microsoft/e/yLCCQ1hkAs Den är helt anonym och kommer enbart användas i min uppsats! Mvh/ Joel
Valle Postat 19 maj Postat 19 maj Uppmaningar att klicka på en länk, postat i ett nyss reggat kontos första inlägg, kommer nog av rimliga skäl att ignoreras direkt av många. Posta gärna frågorna i ditt initialinlägg. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.