jivegard Postat 12 maj 2005 Dela Postat 12 maj 2005 Jag är på jakt efter en basist till mitt band och letar efter bra annonsplatser/forum för detta. Vendolin har ju blivit riktigt dåligt sen Annonsdirekt tog över så nu behöver jag någon annan lämplig plats för mitt sökande. Har ni några tips? Johan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 12 maj 2005 Dela Postat 12 maj 2005 Här? eller musikermagasinets forum kanske?... www.musikmarknaden.se (är väl draget av Hansen Media som MM) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 12 maj 2005 Dela Postat 12 maj 2005 Instämmer med Brojd... Här på Studioforumet finns ju t o m en egen avdelning kallad "Samarbeten" som borde funka alldeles utmärkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jivegard Postat 12 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 12 maj 2005 Heh...jo, det verkar väl vettigt å slänga in en förfrågan där... 😄 Takk! Johan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.