Mdaun Postat 19 februari 2021 Postat 19 februari 2021 Jag hjÀlper er med design av skivomslag, logotyp, backdrop, t-shirt, stickers och allt annat ett band/musiker/producent kan tÀnkas behöva. Ni kan ha klara ideer, lösa ideer eller inga ideer, vi arbetar tillsammans för att komma fram till ett bra slutresultat. TyvÀrr kan jag inte erbjuda design för t.ex. hemsidor eller musikvideos. Jag jobbar professionellt som grafisk formgivare och har Àven ca 8 Är erfarenhet frÄn tryckeri. FrÄga gÀrna om ni undrar nÄgot. 1
Alexander Munck Postat 15 april 2021 Postat 15 april 2021 Vad tar du betalt för ett albumcover, tex till soundcloud/spotify?
Mdaun Postat 15 april 2021 TrÄdstartare Postat 15 april 2021 Ja, det Àr vÀldigt olika, det beror pÄ en rad olika saker, tex om det finns fÀrdiga ideer, logotyp etc. Skicka gÀrna ett meddelande sÄ kan vi diskutera vidare dÀr.
Mdaun Postat 15 april 2021 TrÄdstartare Postat 15 april 2021 29 minuter sedan sa mixamannen: SÀtt in en annons oj nu hÀnger jag inte riktigt med?
Mdaun Postat 16 april 2021 TrĂ„dstartare Postat 16 april 2021 5 timmar sedan sa mixamannen: Du fĂ„r vĂ€l köpa annonsplats pĂ„ studio.se, eller jobbar du gratis? đ Annonsplats kan jag köpa. Ăr inte helt sĂ€ker pĂ„ vad det har att göra med huruvida jag jobbar gratis eller inte, men tack för tips!
GĂ€st Postat 16 april 2021 Postat 16 april 2021 Inte skulle jag köpa annonsplats pĂ„ ett stĂ€lle dĂ€r man bara fĂ„r ett napp sedan 19 februari. SĂ„ jag tycker nog det Ă€r lite lugnt faktiskt och sen hör vĂ€l Ă€garna av sig om man trampar över nĂ„gra linjer kan jag tro.Â
Mdaun Postat 17 april 2021 TrÄdstartare Postat 17 april 2021 UtifrÄn det jag lÀste, innan jag gjorde inlÀgget, sÄ var det ok, men om jag har tolkat det helt fel Àr det ju sjÀlvklart att inlÀgget ska tas bort. Inga problem! Eller flyttas om jag kanske la det i fel kategori. Kanske Àr mer lÀmpligt i köp/sÀlj tex? Jag gissar att det Àr vÀldigt mÄnga personer pÄ forumet som har vÀrdefulla kunskaper och kan erbjuda tjÀnster (mot betalning eller gratis), det vore ju suverÀnt med ett Àmne för just det.
GĂ€st Postat 17 april 2021 Postat 17 april 2021 Men Mixamannem NĂ€r man postar sin musik Ă€r vĂ€l samma sak kan jag tĂ€nka för det finns ju alltid en dröm dĂ€r bakom om att den ska slĂ„ igenom och pengar i högar. Jag tex anvĂ€nder mina el tuk tuk videos för att lura folk att musiken Ă€r bra. Det gĂ„r inge bra đ menÂ
GÀst Postat 17 april 2021 Postat 17 april 2021 Sen nÀr jag ser namnet pÄ trÄdskaparen sÄ inser jag att det förmodligen Àr gammal klasskompis till min dotter frÄn östra tollstad skola och det var lite hÀftigt att trÀffa pÄ sÄ hÀr mÄnga Är efter och just hÀr sÄ jag hejjar pÄ lite om du ursÀktar.
Mdaun Postat 25 april 2021 TrĂ„dstartare Postat 25 april 2021 On 2021-04-17 at 12:44 sa pop53: Sen nĂ€r jag ser namnet pĂ„ trĂ„dskaparen sĂ„ inser jag att det förmodligen Ă€r gammal klasskompis till min dotter frĂ„n östra tollstad skola och det var lite hĂ€ftigt att trĂ€ffa pĂ„ sĂ„ hĂ€r mĂ„nga Ă„r efter och just hĂ€r sĂ„ jag hejjar pĂ„ lite om du ursĂ€ktar. DĂ„ mĂ„ste jag tyvĂ€rr sĂ€ga att jag inte gĂ„tt i Ăstra Tollstad, men Ă€ndĂ„ i östergötland (tallboda utanför LKPG), sĂ„ lite mĂ€rkligt Ă€ndĂ„ att nĂ„n heter samma.
GĂ€st Postat 25 april 2021 Postat 25 april 2021 Fan va gött mixamannen fick ett garv. Ok jag ger mig men ja visst Ă€r det mĂ€rkligt. SjĂ€lv har jag bara en namne i hela vĂ€rlden, sĂ„ vitt jag vet kanske bĂ€st att tillĂ€gga đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.