Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag hjÀlper er med design av skivomslag, logotyp, backdrop, t-shirt, stickers och allt annat ett band/musiker/producent kan tÀnkas behöva.
Ni kan ha klara ideer, lösa ideer eller inga ideer, vi arbetar tillsammans för att komma fram till ett bra slutresultat.

TyvÀrr kan jag inte erbjuda design för t.ex. hemsidor eller musikvideos.

Jag jobbar professionellt som grafisk formgivare och har Àven ca 8 Är erfarenhet frÄn tryckeri.

FrÄga gÀrna om ni undrar nÄgot.

Skivomslag_upplägg.jpg

• Gilla 1
  • 1 mĂ„nad senare...
Annons
Postat

Ja, det Àr vÀldigt olika, det beror pÄ en rad olika saker, tex om det finns fÀrdiga ideer, logotyp etc.

Skicka gÀrna ett meddelande sÄ kan vi diskutera vidare dÀr.

Postat
29 minuter sedan sa mixamannen:

SĂ€tt in en annons

oj nu hÀnger jag inte riktigt med?

Postat
5 timmar sedan sa mixamannen:

Du fĂ„r vĂ€l köpa annonsplats pĂ„ studio.se, eller jobbar du gratis? 😇

Annonsplats kan jag köpa. Är inte helt sĂ€ker pĂ„ vad det har att göra med huruvida jag jobbar gratis eller inte, men tack för tips!

Postat

Inte skulle jag köpa annonsplats pÄ ett stÀlle dÀr man bara fÄr ett napp sedan 19 februari. SÄ jag tycker nog det Àr lite lugnt faktiskt och sen hör vÀl Àgarna av sig om man trampar över nÄgra linjer kan jag tro. 

Postat

UtifrÄn det jag lÀste, innan jag gjorde inlÀgget, sÄ var det ok, men om jag har tolkat det helt fel Àr det ju sjÀlvklart att inlÀgget ska tas bort. Inga problem! Eller flyttas om jag kanske la det i fel kategori. Kanske Àr mer lÀmpligt i köp/sÀlj tex?

Jag gissar att det Àr vÀldigt mÄnga personer pÄ forumet som har vÀrdefulla kunskaper och kan erbjuda tjÀnster (mot betalning eller gratis), det vore ju suverÀnt med ett Àmne för just det.

Postat

Men Mixamannem NÀr man postar sin musik Àr vÀl samma sak kan jag tÀnka för det finns ju alltid en dröm dÀr bakom om att den ska slÄ igenom och pengar i högar.

Jag tex anvĂ€nder mina el tuk tuk videos för att lura folk att musiken Ă€r bra. Det gĂ„r inge bra 😁 men 

Postat

Sen nÀr jag ser namnet pÄ trÄdskaparen sÄ inser jag att det förmodligen Àr gammal klasskompis till min dotter frÄn östra tollstad skola och det var lite hÀftigt att trÀffa pÄ sÄ hÀr mÄnga Är efter och just hÀr sÄ jag hejjar pÄ lite om du ursÀktar.

• 2 veckor senare...
Postat
On 2021-04-17 at 12:44 sa pop53:

Sen nÀr jag ser namnet pÄ trÄdskaparen sÄ inser jag att det förmodligen Àr gammal klasskompis till min dotter frÄn östra tollstad skola och det var lite hÀftigt att trÀffa pÄ sÄ hÀr mÄnga Är efter och just hÀr sÄ jag hejjar pÄ lite om du ursÀktar.

DĂ„ mĂ„ste jag tyvĂ€rr sĂ€ga att jag inte gĂ„tt i Östra Tollstad, men Ă€ndĂ„ i östergötland (tallboda utanför LKPG), sĂ„ lite mĂ€rkligt Ă€ndĂ„ att nĂ„n heter samma.

Postat

Fan va gött mixamannen fick ett garv. Ok jag ger mig men ja visst Ă€r det mĂ€rkligt. SjĂ€lv har jag bara en namne i hela vĂ€rlden, sĂ„ vitt jag vet kanske bĂ€st att tillĂ€gga 😀

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.