Peder Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 Hej! Jag har ett problem med mitt midi-keyboard! Varje gång jag stänger av det så upphör det att existera, för datorn så jag måste installera om det! Vad gör jag för fel? Det fungerar problemfritt annars. MVH-Peder
Diwic Postat 13 maj 2005 Postat 13 maj 2005 Har du kopplat klaviaturet via MIDI eller USB? Vilket klaviatur är det du har? // David
hackeman Postat 13 maj 2005 Postat 13 maj 2005 Om du stänger av Oxygen 8 under tiden Windows XP är igång, måste du starta om XP för att keyboardet ska hittas igen. http://www.m-audio.com/index.php?do=suppor...1f07f1b85d50e19
Peder Postat 13 maj 2005 Trådstartare Postat 13 maj 2005 Hej! Tack! Jag var dock otydlig - om jag stänger av Oxygen8, även när datorn redan är avstängd, måste jag sen installera om Oxygen8! Enda sättet som jag hitills vet att undvika detta på är att aldrig stänga av Oxygen8! MVH-Peder
hackeman Postat 13 maj 2005 Postat 13 maj 2005 Har du provat att ladda ner den senaste drivisarna från m-audio.com?
Peder Postat 13 maj 2005 Trådstartare Postat 13 maj 2005 Hej! Japp, har t.o.m. sparat drivrutinen på datorn för att snabbt ha tillhands numera 😄! Är inget jätteproblem, mera konstigt varför Oxygen förvinner! Kan ju inte heller ha den påslagen när jag tar den med mig! MVH-Peder
ifransson Postat 13 maj 2005 Postat 13 maj 2005 Detta har jag inte märkt med min Ozone (den går att koppla ut och in igen på USB)!? Kan det bero på USB-drivern i XP (eller USB-version i H/W)?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.