Benke Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Har börjat tröttna så smått på mitt trogna gamla Logic 5.5 och min PC. Är på väg att skaffa mig en G5:a nu när priserna börjar likna något. Tänkte mig en dual 2GHz och Logic pro 7. Vilka minnen är bra om man ska köpa till lite? Är dom bästa dom som apple säljer eller finns det några andra som funkar lika bra/bättre? Funkar ddr2 minnen i G5:orna och i så fall är dom snabbare?
lavrell Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Köp inte Apples egna. Dom tar bara extra pengar för samma minne. En bekant till mig som sitter på en G5:a köpte minnen på Priskrig.com och dom funkar utan anmärkning och ligger på 850:- för 1024 Mb 😉 På den andra frågan får jag säga pass
Mr Keys Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Köpte min G5 2x2 burk via estrad......tjänade ett par tusenlappar på det, om jag inte minns fel......2x1gb minne i den....då installerade dom också allt som skulle finns med....bortsett från några saker som det behvödes lite koder till som man fick via mail....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.