toffe (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Testade lite gratis VST-instrument (MrRay73 och MrTramp), vilket resulterade i nĂ„gon sorts blueslĂ„t. đ Men eftersom jag saknar elgitarr för tillfĂ€llet sĂ„ undrar jag ifall nĂ„n bluesspelande gitarrist har lust att göra nĂ„t kul (mellan 1:26 och 2:13) med min otajta lĂ„tskiss đ Your browser does not support the HTML5 audio tag
Zatri Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Njae, den vart lite vĂ€l jazzig för min smak. Men bra inspelning Ă€ndĂ„ đ
flash Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Testade lite gratis VST-instrument (MrRay73 och MrTramp), vilket resulterade i nĂ„gon sorts blueslĂ„t. đMen eftersom jag saknar elgitarr för tillfĂ€llet sĂ„ undrar jag ifall nĂ„n bluesspelande gitarrist har lust att göra nĂ„t kul (mellan 1:26 och 2:13) med min otajta lĂ„tskiss đ Your browser does not support the HTML5 audio tag Haloj Jag kan testa och spela en trudelutt pĂ„ lĂ„ten:-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.