Jump to content
Annons

Dansant fartfyllt orkestralt


Recommended Posts

De klassiska låtar som får bäst respons på t.ex. Soundcloud är ofta lugna, långsamma med tydliga och enkla harmonier. Jag gillar egentligen fart, komplexitet och överraskningar, lite som den här:

https://soundcloud.com/user-892939153/scherzo-with-fugue-v2-improved-sound

Kommentera gärna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra jobbat. Jag har själv försökt mig på sådan musik. De låtarna är långsamma med enkla harmonier  🙂 . Jag är dock bara nybörjare

Tack Kentebo, kul att du lyssnade. Hoppas du fortsätter komponera i den här stilen, posta gärna här så vi får höra.

Det finns ju alla möjligheter idag med en hel symfoniorkester i datorn att leka med...

Jag skriver noter i Finale som sedan spelas upp med Garritan Personal Orchestra, funkar bra för mig, men en del tycker att det finns bättre orkesterljud på marknaden.

Allt gott

Link to comment
Dela på andra sajter

Fartfylld som denna? 😄

Fin låt. Dock inte fartfylld i mina öron, nästan sövande, mer likt en lullaby och med det menar jag inget illa, tvärtom riktigt bra att framkalla atmosfär och känslor.

Jag kollade ditt SC också, du måste vara professionell som får så många lyssningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fin låt. Dock inte fartfylld i mina öron, nästan sövande, mer likt en lullaby och med det menar jag inget illa, tvärtom riktigt bra att framkalla atmosfär och känslor.

Jag kollade ditt SC också, du måste vara professionell som får så många lyssningar.

Jag gillar din beskrivning! Jag har proddat i snart 1 år och marknadsför mig på ett så effektivt sätt jag kan 🙂 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...