Ponderosa Postat 23 december 2016 Postat 23 december 2016 (redigerat) Hej alla,Som gammal forumit vill jag rekommendera vĂ„r nya podcast till er: http://www.hurfangjordedu.com/ Jag har haft en vansinnig tur att fĂ„ vara omgiven av fantastiska mĂ€nniskor med otrolig kunskap och erfarenhet. Som företagare & entreprenör Ă€r det oftast hĂ„rt och kallt, och det Ă€r lĂ€tt att tappa tron och ge upp. Speciellt om man Ă€r i vĂ„r bransch, musikbranschen. SĂ„ i denna podden samlar jag in mina vĂ€nner & arbetskollegor, som gjort eller gör denna resan, och delar med sig av sina erfarenheter. SĂ„klart blir det massa musiksnack, men Ă€ven "vanligt" företagande. Tips, tricks och rĂ„d.Tror ni kommer gilla detta đ. Redigerat 23 december 2016 av Ponderosa 1
Ponderosa Postat 27 december 2016 TrÄdstartare Postat 27 december 2016 (redigerat) 002 - Anders Wigelius I detta avsnittet trÀffar vi lÄtskrivaren, artisten och kreatören Anders Wigelius. En kille som bemÀstrar dom flesta genres och vars lÄtar har toppat listorna över hela vÀrlden. Ett personligt möte med mÄnga djupa tankar om livet i stort, och sjÀlvklart massa prat om hur det Àr att jobba med sÄ olika saker inom samma bransch. Programledare: Dejo Andersson www.hurfangjordedu.com Redigerat 3 januari 2017 av Ponderosa
Ponderosa Postat 3 januari 2017 TrÄdstartare Postat 3 januari 2017 (redigerat) 003 - Jannike StenlundI avsnitt tre möter vi Jannike Stenlund. Den rödhÄriga violinisten frÄn Lyckselse vars turnéplan senaste Ären varit nÄgot i hÀstvÀg. Ni har garanterat sett henne pÄ TV eller Live pÄ nÄn av dom stora scenerna i Sverige. Förutom att Äka land och rike runt med bla Hasse Andersson sÄ Àr hon Àven soloartist, lÄtskrivare och lÀrare. Vi pratar om avgörande ögonblick i livet, men Àven om kaotiska gig dÀr ingenting ville fungera. Programledare: Dejo Andersson  www.hurfangjordedu.com Redigerat 3 januari 2017 av Ponderosa
Ponderosa Postat 9 januari 2017 TrĂ„dstartare Postat 9 januari 2017 004 - Gul FrontI det fjĂ€rde avsnittet trĂ€ffar vi medlemmarna i Gul Front. Det âkoreanska pojkbandetâ som turnerar Europa runt och spelar covers. Dom berĂ€ttar om hur fyra totalt helt olika personligheter fungerar sĂ„ bra ihop, och vad som har varit nycklarna till att lyckas överleva en i allt mer utdöende bransch. www.hurfangjordedu.com
Ponderosa Postat 21 januari 2017 TrÄdstartare Postat 21 januari 2017 (redigerat) 005 - Anders SesslerI avsnitt fem möter vi Anders Sessler. Killen ifrÄn HÀsselby som erövrade SÀlen med sina restauranger, och som hoppade av gymnasiet för att Äka till Italien och hyra ut vindsurfingbrÀdor. www.hurfangjordedu.com Redigerat 21 januari 2017 av Ponderosa
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.