Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag Àr "ute" o letar efter ett ljudkort.. men jag har nÄnstans pÄ vÀgen upptÀckt att det finns sÄ kallade Audio Interface som fungerar med hjÀlp av USB in i dator.. min frÄga Àr.. kan det fungera som ett ljudkort.. eller vad Àr det för nÄtt?

Tack

Annons
Postat

Hej!

Det Àr precis som ett ljudkort! TÀnk intern cd/hÄrdisk respektive extern cd/hÄrddisk, det Àr samma princip! Finns Àven externa-ljudkort som

anvÀnder ett snabbare grÀnssnitt Àn USB som heter Firewire men det behöver inte spela nÄgon roll.

Mvh Peder

Postat

Hej!

Ja, jag tycker det Àr helt överlÀgset att ha en separat burk sÄ man aldrig behöver vara inne i datorn o rota, "kÀnns" schysstare ocksÄ!

Man tar bort "makt" ifrÄn datorn, he he! Nej datormaskinen, du gör bara berÀkningarna, det Àr ljud-boxen som gör allt ljud!

Mvh Peder!

Postat (redigerat)

Hur Àr det med t ex dessa smÄ audiointerface?

T ex lÀngst ner pÄ edirols hemsida hÀr. LÀnk

Redigerat av Pluffo

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.