prototyp Postat 10 augusti 2014 Postat 10 augusti 2014 Jag vill utvecklas Ă€nnu mer nĂ€r det kommer till mix + mastering sĂ„ erbjuder nu mina tjĂ€nster HELT gratis đ Har ett vĂ€ldigt bra öra och Ă€r sjĂ€lvlĂ€rd under mĂ„nga Ă„r, anvĂ€nder logic + mestadels waves pluggar, 8' tum monitorer + 5' tum referens + flertal hörlurar. Du fĂ„r kvalite du annars hade betalat för helt enkelt! Simpel mastering kan Ă€ven lĂ€ggas pĂ„ om du vill. Hör av er! mvh
Die Hard (oregistrerad) Postat 20 augusti 2014 Postat 20 augusti 2014 Och lÀnk till material du mixat? Vilken/vilka genrer behÀrskar du?
Gerterface Postat 20 augusti 2014 Postat 20 augusti 2014 Skulle du vara interesserad av att mastra trailermusik? Har i sÄdana fall en lÄt pÄ g som du skulle kunna fÄ leka med. Brukar vanligtvis försöka "mastra" sjÀlv sÄ gott det gÄr, men vet att jag Àr lÄngt ifrÄn bra pÄ det (har Àven fel utrustning). Skulle vara kul att se vad du skulle kunna göra med min lÄt! Hör gÀrna av dig via pm.
JohnRick Postat 20 augusti 2014 Postat 20 augusti 2014 Vad Àr trailermusik? I amerikanska södern finns pÄ mÄnga stÀllen s.k. trailerparks i lÄnga rader/omrÄden. Den typen av musik som florerar dÀr kallas i allmÀnhet för trailermusik.
Gerterface Postat 21 augusti 2014 Postat 21 augusti 2014 Vad Àr trailermusik? Trailermusik = musik skriven för trailers i grund och botten. Dock har det formats till lite av en genre dÄ den mesta sÄnn musik Àr "episk". HÀr Àr ett exempel:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.