Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vill utvecklas Ă€nnu mer nĂ€r det kommer till mix + mastering sĂ„ erbjuder nu mina tjĂ€nster HELT gratis 🙂 Har ett vĂ€ldigt bra öra och Ă€r sjĂ€lvlĂ€rd under mĂ„nga Ă„r, anvĂ€nder logic + mestadels waves pluggar, 8' tum monitorer + 5' tum referens + flertal hörlurar.

Du fÄr kvalite du annars hade betalat för helt enkelt! Simpel mastering kan Àven lÀggas pÄ om du vill.

Hör av er!

mvh

• 2 veckor senare...
Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Och lÀnk till material du mixat? Vilken/vilka genrer behÀrskar du?

Postat

Skulle du vara interesserad av att mastra trailermusik? Har i sÄdana fall en lÄt pÄ g som du skulle kunna fÄ leka med. Brukar vanligtvis försöka "mastra" sjÀlv sÄ gott det gÄr, men vet att jag Àr lÄngt ifrÄn bra pÄ det (har Àven fel utrustning). Skulle vara kul att se vad du skulle kunna göra med min lÄt!

Hör gÀrna av dig via pm.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Vad Àr trailermusik?

Postat

Vad Àr trailermusik?

I amerikanska södern finns pÄ mÄnga stÀllen s.k. trailerparks i lÄnga rader/omrÄden. Den typen av musik som florerar dÀr kallas i allmÀnhet för trailermusik.

Postat

Vad Àr trailermusik?

Trailermusik = musik skriven för trailers i grund och botten. Dock har det formats till lite av en genre dÄ den mesta sÄnn musik Àr "episk".

HÀr Àr ett exempel:

Die Hard (oregistrerad)
Postat

LÄter som filmmusik.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.