prototyp Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Hej. Jag har hĂ„llt pĂ„ med musik ett tag nu och hĂ„llt pĂ„ med alla möjliga stilar, först o frĂ€mst Ă€r jag ett fan av amerikansk new school rap, alltsĂ„ jag Ă€lskar den musik som slĂ€pps nu för tiden. Men jag Ă€r Ă€ven ett STORT fan utav house musik, glada melodier etc etc. Jag söker TALANGFULLA house producenter som Ă€r intresserade av ett samarbete. Jag Ă€r vĂ€ldigt bra pĂ„ det jag gör och Ă€r Ă€ven producent sjĂ€lv (kan dock inte producera house) sĂ„ enligt mig sjĂ€lv Ă€r jag en perfekt samarbetspartner. Jag kan sjunga, rappa och producera+ har ett otroligt bra öra för musik sĂ„ det kan bara bli bra i slutĂ€ndan. Den stil jag Ă€r ute efter o göra Ă€r i princip samma stuk som Young Squage kör; alltsĂ„ vĂ€ldigt glad musik med snabb rapp och sĂ„ng. Jag har Ă€ven varit en del av Young Squage för ca 2 Ă„r sedan innan de blev signade och har fortfarande kontakt med dom. = stor chans att bli hörd av Sony Music. Pratade senast igĂ„r med en i gruppen och han sa att jag ska höra av mig sĂ„ fort jag slĂ€ppt nĂ„got. Mitt problem Ă€r att jag hĂ„llt pĂ„ med amerikansk rap/hiphop nu ett tag men idag vĂ€nde allt efter att jag lyssnat pĂ„ massa house och jag vill fan hĂ„lla pĂ„ med sĂ„nt. Pga den glĂ€djen man fĂ„r genom musiken och att det Ă€r otroligt bra musik LIVE. Och sjĂ€lvklart eftersom sverige endast spelar sĂ„n musik pĂ„ clubs radio etc. Vad jag tror kan bli vĂ€ldigt unikt ochsĂ„ Ă€r att blanda mina producent kunskaper inom new school rap och dina house kunskaper. SNĂ€lla inga oseriösa svar eller att jag har stavfel i min text cuz I don't rly care about it. Vill helst samarbeta med nĂ„gon som bor i stockholms omrĂ„det sĂ„ man kan göra allt tillsammans. Ăr du intresserad av att slĂ„ igenom sĂ„ hör av dig. Ni som ska kommentera att det Ă€r omöjligt att slĂ„ igenom behöver inte kommentera lol... jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ min sak đ Hör av er đ Endast ni som Ă€r mĂ„lmedvetna och vet att ni vill komma nĂ„gonvart med musiken och satsar helhjĂ€rtat tack. Smakprov finns till de som skriver ett mail till: therealmainstar@gmail.com MVH
Dutycalls Postat 8 februari 2014 Postat 8 februari 2014 Hur pass mkt kan du đ? Lyssna gĂ€rna pĂ„ mina sounds och se om det duger
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.