Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

Jag har hÄllt pÄ med musik ett tag nu och hÄllt pÄ med alla möjliga stilar, först o frÀmst Àr jag ett fan av amerikansk new school rap, alltsÄ jag Àlskar den musik som slÀpps nu för tiden. Men jag Àr Àven ett STORT fan utav house musik, glada melodier etc etc. Jag söker TALANGFULLA house producenter som Àr intresserade av ett samarbete. Jag Àr vÀldigt bra pÄ det jag gör och Àr Àven producent sjÀlv (kan dock inte producera house) sÄ enligt mig sjÀlv Àr jag en perfekt samarbetspartner. Jag kan sjunga, rappa och producera+ har ett otroligt bra öra för musik sÄ det kan bara bli bra i slutÀndan.

Den stil jag Àr ute efter o göra Àr i princip samma stuk som Young Squage kör;

alltsÄ vÀldigt glad musik med snabb rapp och sÄng. Jag har Àven varit en del av Young Squage för ca 2 Är sedan innan de blev signade och har fortfarande kontakt med dom. = stor chans att bli hörd av Sony Music. Pratade senast igÄr med en i gruppen och han sa att jag ska höra av mig sÄ fort jag slÀppt nÄgot. Mitt problem Àr att jag hÄllt pÄ med amerikansk rap/hiphop nu ett tag men idag vÀnde allt efter att jag lyssnat pÄ massa house och jag vill fan hÄlla pÄ med sÄnt. Pga den glÀdjen man fÄr genom musiken och att det Àr otroligt bra musik LIVE. Och sjÀlvklart eftersom sverige endast spelar sÄn musik pÄ clubs radio etc. Vad jag tror kan bli vÀldigt unikt ochsÄ Àr att blanda mina producent kunskaper inom new school rap och dina house kunskaper.

SNÀlla inga oseriösa svar eller att jag har stavfel i min text cuz I don't rly care about it.

Vill helst samarbeta med nĂ„gon som bor i stockholms omrĂ„det sĂ„ man kan göra allt tillsammans. Är du intresserad av att slĂ„ igenom sĂ„ hör av dig. Ni som ska kommentera att det Ă€r omöjligt att slĂ„ igenom behöver inte kommentera lol... jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ min sak 🙂

Hör av er 🙂 Endast ni som Ă€r mĂ„lmedvetna och vet att ni vill komma nĂ„gonvart med musiken och satsar helhjĂ€rtat tack. Smakprov finns till de som skriver ett mail till: therealmainstar@gmail.com

MVH

• 2 veckor senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.