Jump to content
Annons

Snabb FrÄga


trancedanne

Recommended Posts

Tjena allihop, laddade ner en lÄt ifrÄn reasonstation för ett tag sedan och tyckte han hade mastrat lÄten vÀldigt bra med den hÀr nya mastringsfunktionen i Reason 3 och dÄ ville jag testa hur det lÀt i min lÄt men jag kan inte fÄ samma vÀrde pÄ de hÀr olika knapparna man vrider och vÀnder pÄ, kan man göra pÄ nÄgot annat sÀtt, tex skriva in vÀrdet man vill ha?

// Danne

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
SpeekselVuur (oregistrerad)

Ok, snabb frĂ„ga - snabbt svar 😠 jag har bara 2.5 Ă€n sĂ„ lĂ€nge, men i den versionen kan man ju först trycka shift och hĂ„lla in shift medans man Ă€ndrar vĂ€rdet pĂ„ knapparna med musen. Vart det nĂ„tt att ha i v3.0?

Redigerat av SpeekselVuur
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

dessutom finns det i preferences en liten pryl dĂ€r du kan vĂ€lja mouse knob range.. dĂ„ kan du vĂ€lja very precise pĂ„ hur mycket reglar och liknande ska flytta sig dĂ„ du flyttar pĂ„ dem.. 🙂

Men visst, mest Ă€r exakt Ă€r shift. lĂ€tt. 🙂

//smulan

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tack grabbar, skit schysst 😆

SpeekselVuur: nja assÄ, enligt mig sÄ tycker jag Reason 3 Àr en aning överskattad, det Ànda som jag har nytta av Àr Combinatorn.

De borde i alla fall gjort nÄgon ny synt, detta borde mer heta Reason 2.6

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tack grabbar, skit schysst 🙂

SpeekselVuur: nja assÄ, enligt mig sÄ tycker jag Reason 3 Àr en aning överskattad, det Ànda som jag har nytta av Àr Combinatorn.

De borde i alla fall gjort nÄgon ny synt, detta borde mer heta Reason 2.6

Combinatorn Àr ju inte det Ànda nya...

Finns ju mÄnga fler nya funktioner, och dessutom Àr ljudet bÀttre...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Combinatorn Àr ju inte det Ànda nya...

Tror inte han trancedanne menade det heller 😄 det stĂ„r nĂ€mligen

det Ànda som jag har nytta av Àr Combinatorn.
😛

Är ljudet bĂ€ttre? Vad trevligt. 🙂 Har inte för mig att jag sett det nĂ„nstans bara.. 🙂

//smulan

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Combinatorn Àr ju inte det Ànda nya...

Tror inte han trancedanne menade det heller 😄 det stĂ„r nĂ€mligen

det Ànda som jag har nytta av Àr Combinatorn.
😛

Är ljudet bĂ€ttre? Vad trevligt. 😎 Har inte för mig att jag sett det nĂ„nstans bara.. 🙂

//smulan

Oj...som vanligt sysslar jag med att inte lĂ€sa och förstĂ„ 🙂...

De Àr nÄgra snubbar pÄ ett forum som sa att det lÀt bÀttre. Dessutom tycker jag sjÀlv att det lÄter lite bÀttre. Ljudet Àr mer klart och detaljrikt kÀnns det som...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Haha.. TĂ€nk sĂ„ det kan gĂ„ 😉

OK.. men det Ă€r inget som Ă€r ett fysiskt faktum? Är det nĂ„n annan som vet om det Ă€r bĂ€ttre ljud lr? Eller Ă€r det bara sĂ„ att du lurats av att de nya effekternas inverkan? 🙂

happy friday!! //smulan

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Haha.. TĂ€nk sĂ„ det kan gĂ„ 🙂

OK.. men det Ă€r inget som Ă€r ett fysiskt faktum? Är det nĂ„n annan som vet om det Ă€r bĂ€ttre ljud lr? Eller Ă€r det bara sĂ„ att du lurats av att de nya effekternas inverkan? 🙂

happy friday!! //smulan

Inget fysiskt faktum nej đŸ˜±... Kan vara de nya M-class grejerna ja...Men jag har för mig de lĂ€t lite bĂ€ttre utan dem oxĂ„. Kan ju vara ren inbilning eller nĂ„t đŸ˜±

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...