Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

instrumentingÄngen pÄ One slutade fungera nÀr jag kör i Maestro 2.8.8, Mavericks, via Mac Mini. Men pÄ Macbook Pro med en tidigare version av Maestro, Mavericks, fungerade instrumentingÄngen fortfarande! Provade dÄ att uppdatera till 2.8.8 pÄ MBP och dÄ slutade instrumentingÄngen att fungera Àven dÀr.

Köpte Apogee One 2009 och jag trodde att breakoutkabeln (Àven USB-kabeln?) var av en tidig modell av sÀmre kvalitet, eftersom andra kunder blivit hjÀlpta av att fÄ nya breakout-kablar. Men som det ser ut sÄ rör det sig om Maestro 2.8.8 och/eller Mavericks.

Har kontaktat Apogees support, garantin har dock gÄtt ut men vÀntar pÄ svar.

Har nÄgon annan ocksÄ haft problem med denna första versionen av Apogee One (som inte hade stöd för i-phone och i-pad).

Redigerat av peite
Annons
Postat

MÀrkligt. Felet uppstÄr alltsÄ nÀr du uppdaterar mjukvaran.

Jag har samma One (den gamla) och eftersom den funkar perfekt Àven pÄ ipad och iphone (trots att dom inte medger det) sÄ kanske du kan prova om du har nÄn sÄdan. Du mÄste dock ha en strömförsörjd usb-hub och en kameraadapter (camera connection kit). Garageband pÄ ios har inbyggt stöd för att byta mellan ingÄngarna pÄ gamla One.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.