Jump to content
Annons

Samarbete FL-studio


Nerio

Recommended Posts

Ladies and Gentlemen

Sitter och funderar på om det är någon som vill göra låtar tillsammmans med mig i FL-Studio

Jag är rätt bra på att göra refränger och "leads" men har desto svårare för att skapa soundet därimellan och alla effekter som behövs i dagens moderna musik.

Det jag söker är i första hand nån som har bra kunskaper i FL-studio.

Har störst förkärlek till House men även andra musikgenres går bra. Efterssom jag också jobbar som A&R på ett bolag inom House, Techno och Trance så finns det goda möjligheter till stor spridning om det resulterar i en sån låt...

Jag har ett bra kontaktnät då det gäller sångare/sångerskor och även testförfattare.

Lyssna på några av mina alster på soundcloud: www.soundcloud.com/jockeekberg

Vill du inte göra musik med mig men tycker att du har vad som krävs för att bli signad så är du välkommen att höra av dig ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
ronnyrydgren (oregistrerad)

Hej jag har själv varit väldigt intresserad av att prova göra musik med någon. har inget soundcloud. Jag är under upplärning och försöker lära mig allt som bara går att lära sig. Kan inte påstå mig vara bäst men jag studerar timmar om dagarna för att lära mig och är villig att prova med någon för se om båda kan lära sig. Kontakta mig på edm-production@hotmail.se

Kan inte lova att det kommer fungera. men har lärt mig en del och vill prova se vad jag kan med någon. Kan inte garantera att just nu

är jag bra. men som jag är fokuserad just nu så vet jag att jag kommer bli grym. Annars skulle jag lagt av om jag inte hade självförtroende. Har också kärlek till house.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Jocke!

Jag pluggar just nu musik & ljudprouktion så jag är lite skolad i Mixa/Mastra!

Sen så har jag arbetat i FLstudio i snart 1 år så jag börjar få en bra grund

Jag skulle vara intresserad av ett sammarbete iaf! Vart är du stationerad?

Själv är jag ifrån stockholmstrakten.

Här är 2 ljudprov som jag slängde ihop under 2 veckor, sen har jag flera låtar på lager som jag inte vill släppa på 🙂)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...