Jump to content
Annons

Hjääälp


BjornSilver

Recommended Posts

Snälla snälla snälla e de nån som känner sig manad att hjälpa mig

jag behöver en sampling, från ett sjukhus ni vet typ doktorer som snackar

och ekg som piper i bakgrunden, med ett återupplivningsförsök med elchocker.

😉😄 Kanske låter lite bizzart men jag behöööver det verkligen.

Stora tack till den som löser det

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Haha.. 😆 Vad i hela friden ska du med EKG ljud å doktorer till? Nån härlig ambient eller Queensrÿche går igen? 😄

//smulan

Faktiskt till 😄 en helt vanlig poprocklat, fast den sak vara lite sorglig, hmm ingen anna som har ngt att erbjuda???? borjar fo ont om tid.

fick sjyssta ekg innan, nu behover jag bara doktorer som babblar o elchocker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.. 😆 Vad i hela friden ska du med EKG ljud å doktorer till? Nån härlig ambient eller Queensrÿche går igen? 😄

//smulan

Faktiskt till 😄 en helt vanlig poprocklat, fast den sak vara lite sorglig, hmm ingen anna som har ngt att erbjuda???? borjar fo ont om tid.

fick sjyssta ekg innan, nu behover jag bara doktorer som babblar o elchocker.

Doktorer som pladdrar är väl knappast något problem. Bara att köra lite kvacksalvartermer. Kolla på ett avsnitt av Cityakuten så sitter det sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.. 😆 Vad i hela friden ska du med EKG ljud å doktorer till? Nån härlig ambient eller Queensrÿche går igen? 😄

//smulan

Faktiskt till 😆 en helt vanlig poprocklat, fast den sak vara lite sorglig, hmm ingen anna som har ngt att erbjuda???? borjar fo ont om tid.

fick sjyssta ekg innan, nu behover jag bara doktorer som babblar o elchocker.

Doktorer som pladdrar är väl knappast något problem. Bara att köra lite kvacksalvartermer. Kolla på ett avsnitt av Cityakuten så sitter det sen.

Ha ha ha jovisst, men jag vill att det ska vara, type serieakta, e till en serios lot som ska in po presentation po mondag, so det borjar bli lita knapp med tid,

sen hatar jag min egen rost 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...