Svedsko-b3 Postat 25 mars 2005 Postat 25 mars 2005 Bra kyning till CPU MP 1900+ nÄgon som vet en bra cpu kylning utom vatten. Idag kör jag med datorn öppen. Funkar ju fint sÄ men det blir mÄnga db
Lundin Postat 25 mars 2005 Postat 25 mars 2005 Kolla de senaste flĂ€ktarna đ finns vissa som sĂ€ger sig klara upp till AMD XP 3400+ och har en ljudnivĂ„ pĂ„ 13db (Arctic Cooler 123:- ink. moms)..men sen hade den 3 effektlĂ€gen sĂ„ det kanske Ă€r högsta lĂ€get den mĂ„ste gĂ„ pĂ„ för att faktiskt kyla nĂ„got...Ă„ dĂ„ kanske det Ă€r 105db đ Anything goes tror jag.. har du kollat pĂ„ sweclockers.se? de brukar ha en massa tester för just sĂ„nna hĂ€r saker
Albert.D Postat 25 mars 2005 Postat 25 mars 2005 (redigerat) Skruva dit 2*120mm eller större flÀktar som du kör vid lÀgre vartal. PÄ sÄ vis sÄ slipper man brummande flÀktar, en stor flÀkt pÄ lÄga varv flyttar lika mycket eller mera luft Àn dito 80mm. A.D Redigerat 25 mars 2005 av Albert.D
Svedsko-b3 Postat 25 mars 2005 TrÄdstartare Postat 25 mars 2005 Jag har hittat en Chieftech lÄda som var utrustad med mÄnga flÀktar för 1400 med en 500w strömförsörjning. Ska satsa pÄ det innan jag byter pÄ cpuerna. det var Àven kylning till HD. Tack för hjÀlpen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.