SadamJR Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 (redigerat) SVT 17.00. Vet inte om det är så mycket till film, men den innehåller några bra låtar, bl a "I´m The Walrus". Det var den första singeln jag köpte, för pengar jag fick när jag varit hos tandläkaren. Nu tycker jag att det är en av deras bästa låtar, då var jag så besviken att jag grät. Redigerat 30 juni 2013 av SadamJR
slejnard Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Coolt! Blir kanske att se om jag inte ska kasta in ved 🙁
awe Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Bra skiva (dubbel-EP om man skall vara korrekt) men dålig film. Visst, smaken är som baken och skönhet ligger i betraktarens ögon men jag tror inte många tycker det är en bra film.
SadamJR Postat 30 juni 2013 Trådstartare Postat 30 juni 2013 Bra skiva (dubbel-EP om man skall vara korrekt) men dålig film. Vill minnas att jag köpte den som singel, med "Hello, Goodbye" på baksidan, men jag var bara 8 bast.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.