Annons

Chaka Khan fan?

Nad

Damen fyller år...och chattar med sina fans inatt svensk tid mellan 03.00-04.00.

Har nog svårt att glömma de gamla pärlorna "Watcha gonna do for me" och "Stompin´at the Savoy".

Please join us on Wednesday, March 23, 2005 for the launch of the all-new ChakaKhan.com, official website of legendary recording artist Chaka Khan.

We will be hosting a live chat session with Chaka from 6 pm to 7 pm - Pacific Standard Time

Don't miss out on your chance to talk with the one and only Chaka Khan on her birthday!

You must register for the live chat. Go to: http://chakakhan.groupee.net/eve

Please follow the instructions carefully! You will be sent an email from the hosting company to verify your email address, so be sure to check your junk mail filter and reply promptly to complete the registration process.

Users with dial-up internet connections will experience longer load times on the website.  We apologize for the inconvenience. An HTML version is forthcoming.

We look forward to seeing you!

Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Glömmer aldrig konserten 1985 eller 1986 på Konserthuset i Sthlm. Milda makter, vilket band då med. Michael Ruff, Jimmy Haslip, Hamish Stuart m fl. Och damen sjöng så att jag började gråta i första låten (This is my night). Jävlar vilken KVINNA! Sedan gick det sakta nedför tyvärr.

Redigerat av Nad Sylvan
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...