recallofficial Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 (redigerat) Hej Studioforum Ska snart köpa nya studio monitors, och undrar vilka av dessa 3 jag ska köpa M Audio Studiophile BX5 D2 KRK Rokit RP5 G2 yamaha hs80m Skriv också gärna varför den ni väljer är bäst av de 3 😉 Tack Redigerat 19 oktober 2012 av recallofficial
recallofficial Postat 19 oktober 2012 Trådstartare Postat 19 oktober 2012 (redigerat) . Redigerat 19 oktober 2012 av recallofficial
Miklo Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 8 tums klår 5 tums, om bas är viktigt för dig, den enda 8a du listade var yamaha, så den skulle jag välja
Waltzberger (oregistrerad) Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Står det mellan dessa så lätt HS80m. Kickar det mesta jag hört i den prisklassen. Men åk och provlyssna. Om du har möjlighet såklart..
recallofficial Postat 19 oktober 2012 Trådstartare Postat 19 oktober 2012 Tackar för Svaren!! 🙂 Yes, har möjligheten att pröva dessa studiomoniters innan jag köper de 🙂 Det är house jag producerar ( Progressive/electronic) där bas spelar roll 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.