Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Steinway GrandPiano på software instrument har försvunnit från min library lista av någon konstig anledning. Jag har inte gjort några uppdateringar eller något sådant..

Någon som vet vad som kan ha hänt?

Annons
Postat (redigerat)

Samma sak hände mig med samples till EXS24 och Ultrabeat. Jag googlade på problemet och hittade en fix efter många om och men. Det var bara att ladda ner någon fil, minns faktiskt inte riktigt exakt hur jag gjorde. Men googla och leta dig fram.

Redigerat av AnthonyS
Postat

Har du kanske laddat in en channel strip som innehåller pianot och sedan deletat den?

Hmm kanske.. Om jag nu ha råkat tagit bort den, vet du hur jag kan få tillbaka den. Jag har laddat ner Pacifist som ska tydligen hjälpa att hitta raderade filer.. Har även stoppat in Jam Pack 2 skivan där den ska ligga.. Men hur man gör sedan har jag ingen aning..

Postat

Kommer inte ihåg hur det där gick till. Jag lyckades missa massvis med instrument/effekter vid installation, så jag använde mig av Pacifist för att fixa det hela. Du måste nog försöka googla lite (eller hoppas på att någon annan svarar här), för som sagt det var så länge sedan jag meckade med det att jag inte kommer ihåg det alls. Tyvärr. :/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.