Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Som vissa av er vet så går jag i gitarrbytartankar, och för att över huvudtaget ha råd med en ny gitarr så måste jag sälja den jag har nu. Problemet är att jag inte är hundra på vad den är värd... Och jag vänder mig nu till er med lite specifikationer. Någon bild har jag tyvärr inte just nu, men jag ska beskriva den så utförligt jag kan.

ESP/LTD MH-200, svart och snygg

Två Duncan Designed humbuckers

Licensed Floyd Rose

En volym- och en tonkontroll

3-läges switch

Rosewoodbräda med, enligt mig, fina inlägg.

Jag har ägt denna sedan i maj förra året. Jag har varit försiktig med den och genomfört en spelning. Det finns bara ett synligt märke på den, och det är på baksidan.

Jag betalade 4900 för den ny, men det var under en kampanj så dagen innan hade den kostat 7900.

Här har ni något att bita i! Vore väldigt tacksam om någon visste på ett ungefär hur mycket jag kan få för den!

Annons
Postat (redigerat)

No offence... du får nog mer svar i instrumentforumet. Detta är till för för plug-in instrument (som VSTi).

Redigerat av Nanne

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.