Zombie78 Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Jo, ville fräscha upp min Macbook Pro genom att sätta in DVD-skivorna som medföljde MAcen. Sparade alla viktiga filer å progam på min externa HD, men nu sitter jag här å allt e bara virrigt. Får inte igång Logic -ja, arrange/mixer fönstrena kommer fram likaså det jag spelat in, men hur sätter jag smidigast tillbaka allt i mim Mac HD? Fan oxå. Nån som har en vettigt svar. Garageband e ett streck över trots att jag körde skivan med appar där garageband ska finnas. Men icke. Hur gör jag smidigast. Har även Locic 8 express med en massa effekter å allt e huller om buller. HJÄLP! Nån idé. Sitter å försöker hitta alla pluggar från Ezdrummer till Motu Eq osv. Ska jag lägga alla i Logic 9 mappen då?
Piccazzo Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Alla tredje-parts pluggar måste du installera om från CD/DVD/Installations filen som du fått. Att bara kopiera över dom från din gamla backup fungerar tyvärr inte ( Vissa går , men dom flesta kommer inte att fungera ) . Om Logic startar och du kan öppna dina gamla projekt , Vad är det som inte fungerar ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.