Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jo, ville fräscha upp min Macbook Pro genom att sätta in DVD-skivorna som medföljde MAcen. Sparade alla viktiga filer å progam på min externa HD, men nu sitter jag här å allt e bara virrigt. Får inte igång Logic -ja, arrange/mixer fönstrena kommer fram likaså det jag spelat in, men hur sätter jag smidigast tillbaka allt i mim Mac HD?

Fan oxå. Nån som har en vettigt svar. Garageband e ett streck över trots att jag körde skivan med appar där garageband ska finnas. Men icke.

Hur gör jag smidigast. Har även Locic 8 express med en massa effekter å allt e huller om buller. HJÄLP!

Nån idé. Sitter å försöker hitta alla pluggar från Ezdrummer till Motu Eq osv. Ska jag lägga alla i Logic 9 mappen då?

Annons
Postat

Alla tredje-parts pluggar måste du installera om från CD/DVD/Installations filen som du fått.

Att bara kopiera över dom från din gamla backup fungerar tyvärr inte ( Vissa går , men dom flesta kommer inte att fungera ) .

Om Logic startar och du kan öppna dina gamla projekt , Vad är det som inte fungerar ?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.