Jump to content
Annons

Monster Cable - Beats by Dr. Dre


BobbyBenjaminz

Recommended Posts

Har tänkt köpa Studio-lurarna ett tag nu, men vet inte om de är nånting att ha? De kan ju bara vara bättre än AKG-lurarna jag har nu. Det är många som har pratat gott om dem, men vissa inte. Någon som äger dem och kan berätta om dem, eller Detox- & Powered Isolation-lurarna?

studio_samlingsbild.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Beats suger. Bara små emoungar och dubstepkids som vill ha mer bas än bra ljud som köper. Man köper lurar för ljudet, inte för färgen!

Förstår inte riktigt hur du kan säga att Beats suger? har provlyssnat flera modeller från Beats och visst alla är inte bra men flera modeller håller ett jäkla bra ljud enligt min åsikt. Beror helt på ändamålet med lystningen och vilken sorts musik du lyssnar på.

-------

Om du har ett bra ljudkort så skulle jag rekomendera dig att gå upp på Beats Pro modellen, har haft dom nu i ca ett halv år och är väldigt nöjd med dom. Använder dom när jag Dj:ar och ibland när jag sitter i min studio.

Beats Studio läcker ganska mycket kan jag säga, så kolla på någon annan modell än dom. Senheiser har väldigt bra lurar kan jag säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...