Jump to content
Annons

Musiker i gbg?


tobiaswedin

Recommended Posts

Tja, Jag är nyinflyttad i gbg och jag undrar om det finns NÅGON i den här stan som sysslar med något annat än ölrock och metal. Som kanske skulle vilja spela typ, soul, funk.. jazz kanske med elektro-inslag? Eller något akustiskt, nåt folkmusik, kanske irländskt eller svenskt.

Jag själv spelar trummor, mandola, mandolin, lite gitarr, lite bas, lite piano och en del andra grejor som man kan leka med, Sjunger också rätt mkt. Har skrivit och spelat mycket, gått på folkis.. Har massor med grejor att skicka för att man ska få en hum om vad jag gjort tidigare.

Så, Blåsare, keyboardister, slagverkare, gitarrister, basister och munspelare, var är ni?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Detta undrar jag med. Det är som att man måste klistra sig i varandra vid ungefär folkis-tiden och sedan hålla fast vid varandra in i högskolan, och SEN kan man spela tillsammans när man kan det. Tycker det är en jävligt tråkig utveckling alltså. Och det hörs på mycket av musiken att det är skolad musik. Det låter ju för fan likadant 🙁((

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...