Jump to content
Annons

Hörlurar I Malmö

Recommended Posts

doppelstern (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag har precis kommit hem från staden i Stockholm och är väldigt besviken att Jam inte hade några hörlurar i butiken och 4Sounds alla butiker verkar vara stängda i staden just nu. Eftersom Jag ska till Malmö nästa vecka undrar jag om det finns någon butik som tillåter mig att testa några hörlurar för att se vilka som passar mig bäst... Typ akg 702, sennheiser 650 etc

Anyways... vilka butiker har bra utbud?

Tack på förhand :3

Annons
Postat

Om du kan ta vägarna ut till mig i Oxie, så har jag några olika modeller från Ultrasone och German Maestro - och förstås Audio-Technica ATH-M50 att provlyssna på...

Annars borde det ju förstås finnas en del hos de vanliga, som ligger mer centralt; JAM och 4Sound...

doppelstern (oregistrerad)
Postat

Tack för svaret 🙂 jag ska ringa Jam och 4sound för att kolla om dom har sånt i lager annars finns möjligheten att jag kommer till dig 😉

Postat

Jam har lagt ner i Malmö men det har kommit en ny butik där istället - IntoMusic. Jag var där en sväng förut men de har precis flyttat in så de har knappt nånting av nånting. 4sound har säkert lite, Malmö musikaffär har väl ett par olika lurar men säkert inte så stort utbud.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.